Skaffa greasemonkey till firefox och koda om lite så har du dina egna färger, gäller bara att du vet hur man gör... (tror det funkar här :P)
Tråkig Sida :(
om du tycker sidan är tråkig kan du haxxa den och göra den bättre. jag gjorde det och min sida är lite bättre nu
↗ till inläggetAha, grattis du lyckades hacka din egen hemsida, hur gjorde du det? Skrev du in ditt lösenord =O ?om du tycker sidan är tråkig kan du haxxa den och göra den bättre. jag gjorde det och min sida är lite bättre nu
Sluta upp med alla onödiga inlägg. Det behövs verkligen inte.
Jag kan koda lite HTML, och lär mig CSS men jag orkar verkligen inte koda en egen design till Fuska.se. Är inte så bra på att koda.
Annars tycker jag Fuska.se är rätt bra, förutom designen. Nu är det Jul så den bör bytas till en juldesign.
Julbanner! ;D
↗ till inläggetÅh vad sexy den ärJulbanner! ;D
↗ till inläggetEgo :p↗ till inläggetÅh vad sexy den ärJulbanner! ;D
↗ till inläggetEgo :P
:rolleyes:
↗ till inläggetDom har säkert jobbat på den jätte länge =)↗ till inläggetÅh vad sexy den ärJulbanner! ;D
Jag stör mig på att bannern täcker en liten bit av mössan. :P
↗ till inläggetReklamen*Jag stör mig på att bannern täcker en liten bit av mössan. :P
Gör jag med :o
↗ till inläggetJag stör mig på att bannern täcker en liten bit av mössan. :P
Vilken webbläsare använder du? Använd dig av FF så finns det ju en addon som heter Adblocker, ladda ner en och då kommer bannern inte täcka julmössan.
↗ till inläggetOm man skaffar adblock kommer väl den där jävla rutan upp hela tiden?↗ till inläggetJag stör mig på att bannern täcker en liten bit av mössan. :P
Vilken webbläsare använder du? Använd dig av FF så finns det ju en addon som heter Adblocker, ladda ner en och då kommer bannern inte täcka julmössan.
Ja, den där alerten ja, beronde på vilken lista man prenummerar på.