Hoppa till innehåll

Alla Flickor Utan Jag (hitler)


Nacke3000
 Dela

Rekommendera inlägg

1. Har hon sagt att den var dålig?

2. Linda Bengtzing kom sist med "Alla Flickor Utom Jag", 2005 om jag inte minns fel. Det är inte innan 2000-talet.

3. Hade du ställt den frågan till mig så hade jag tagit det som en förolämpning.

 

 

OnT: Den videon är ganska kul, förutom att låten är helt hemsk. Adolf Hitler var ju iofs också helt hemsk, men tillsammans blev de ganska roliga.

Redigerat av Skillcollect
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Har hon sagt att den var dålig?

2. Linda Bengtzing kom sist med "Alla Flickor Utom Jag", 2005 om jag inte minns fel. Det är inte innan 2000-talet.

3. Hade du ställt den frågan till mig så hade jag tagit det som en förolämpning.

 

 

OnT: Den videon är ganska kul, förutom att låten är helt hemsk. Adolf Hitler var ju iofs också helt hemsk, men tillsammans blev de ganska roliga.

- & - = + B)

 

fyndig jae

Redigerat av Hivee
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst EmoNerdChild

1. Har hon sagt att den var dålig?

2. Linda Bengtzing kom sist med "Alla Flickor Utom Jag", 2005 om jag inte minns fel. Det är inte innan 2000-talet.

3. Hade du ställt den frågan till mig så hade jag tagit det som en förolämpning.

 

 

OnT: Den videon är ganska kul, förutom att låten är helt hemsk. Adolf Hitler var ju iofs också helt hemsk, men tillsammans blev de ganska roliga.

>_>

 

1. Nej men de som brukar säga att den är gammal brukar inte tycka att den var bra.

2.Jag menade då att videon videon var gammal, vilket hon syftade på också, inte musiken.

Det jag menade då var att Videos, precis som musik, inte behöver vara dålig för att den är gammal.

Trodde folk skulle förstå det, men då kanske jag överskattade intelligensen på fuska då.

3. Jaha?

4. http://flamingchorizo.files.wordpress.com/...12/fuck-you.jpg

Redigerat av EmoNerdChild
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 år senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...