💬
Logga in
Fuska.se

Zombieland Trailer

14 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

NY Zombie FILM MED ( jesse Eisenberg Och Woody Harrelson) http://www.youtube.com/watch?v=M-cIjPOJdFM&feature=fvst jesse

Senast ändrad:

15 Oct 2009
Nivå 6 · Fuskare

Den var ju cool LOL!

Den vill jag se.

Nivå 5 · Fuskare

Skräpfilm

Nivå 5 · Fuskare

Har sett den och måste faktiskt säga att den var över förväntan. De hade visserligen kunnat skippa Abigail Breslin och tagit mer lite fina klipp på Emma Stone. Woody Harrelson gör dock en strålande insats och introsekvensen med For Whom The Bell Tolls är riktigt bra. :)

Senast ändrad:

16 Oct 2009
Nivå 9 · Veteranfuskare

Flyttar till Film forumet.

Nivå 5 · Fuskare

Filmen är helt löjlig asså. Precis som GI Joe så underhåller denna endast folk med mentalitet på högst 11 år.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Filmen är helt löjlig asså. Precis som GI Joe så underhåller denna endast folk med mentalitet på högst 11 år.

Nja, förutom slutscenerna på nöjesfältet som de kunde festat till lite mer så kan jag inte riktigt hålla med dig. Ta Bill Murray som exempel. Hur många av den yngre publiken känner egentligen till honom?
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Nja, förutom slutscenerna på nöjesfältet som de kunde festat till lite mer så kan jag inte riktigt hålla med dig. Ta Bill Murray som exempel. Hur många av den yngre publiken känner egentligen till honom?

Men om du tittar på själva filmen och inte skådisarna =/ Skulle hellre sett den senaste Heigl filmen.
18 Oct 2009
Nivå 3 · Lärling

Den verkar rolig. Men lite för över-humorisk ( stavning ? ) för att vara bra.

19 Oct 2009

Inte sett filmen, men det är alltid värt ett försök.

22 Oct 2009
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Verkar lite rolig, Woody är en skön skådis :)

23 Oct 2009
↗ till inlägget

Verkar lite rolig, Woody är en skön skådis :)

Ja, han är riktigt grym. Hoppas filmen är lovande också!

Nivå 2 · Novis

Verkar hur nice som helst imo. Zombiekill of the week, haha

28 Oct 2009

Ska se den på bio denna veckan faktiskt.

29 Oct 2009
Nivå 9 · Veteranfuskare Knark

Haha, den verkade riktigt bra!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in