Kola istället på när hon registrerade sig. Hon är ganska ofta inne men man måste ju inte vara inne hela tiden ju!Du har ju medlemsnummer 4000 nåt så du har ju inte varit medlemm så länge
Moderatorerna
Draghon, Dannie, Sandra och Admin är klart bäst :D
När ska du fatta att hon heter DRAGHON!!!!(-MGS- @ 13/04-2004 18:38:43)Draghon är sjysstast och mest aktiv, utan tvekan :D
sätter imot 100%! Ger en varningar för att jag skrev att han skulle slute skriva med stora bokstäver.
UPP MED YTTERMAN TILL ADMIN NIVÅ! NER MED DRAGONHON TILL GOLV TORKARE!
Draghon är mest aktiv... sen kommer admin :P Schysstast e draghon tycker jag för jag känner henne LITE bättre än de andra moddsen...(-MGS- @ 13/04-2004 18:38:43)Draghon är sjysstast och mest aktiv, utan tvekan :D
sätter imot 100%! Ger en varningar för att jag skrev att han skulle slute skriva med stora bokstäver.
vad spelar det för roll? Jag bryr mig inte om vad hon heter huvudsaken är fortfarande att hon inte varnar dom som inte ha gjort nått fel. ok... vill ni ha bråk... så får ni det.(Kanji-Thoridahs @ 13/04-2004 19:05:44)(-MGS- @ 13/04-2004 18:38:43)Draghon är sjysstast och mest aktiv, utan tvekan :D
När ska du fatta att hon heter DRAGHON!!!!
Jag har varit medlem här inne länge. Det är bara det att admin råkade få bort mig så jag fick ha ett annat namn under en tid innan jag kunde anväda detta igen. JAg har varit medlem på denna sida sen 2002. SÅ jag har varit medlem ett bra tag.
tänk med hjärnan. de där var ju ett personligt påhopp! igen! läggav med de där så slipper du ju varningar!!!(-MGS- @ 13/04-2004 18:38:43)Draghon är sjysstast och mest aktiv, utan tvekan :D
Att dom årkar hålla på att traka på oss modetorer.
Draghon, jag tycker iaf att du e sjysst!(Draghon @ 13/04-2004 20:22:17)(-MGS- @ 13/04-2004 18:38:43)Draghon är sjysstast och mest aktiv, utan tvekan :D
tänk med hjärnan. de där var ju ett personligt påhopp! igen! läggav med de där så slipper du ju varningar!!!
Alla E Schysta..Men det var inte kul när jag fick mian varningar.
silver star: jag tror inte du fick dina varningar helt utan anledning ;) jag tycker alla moderatorer är schyssta..
en sak först, arför modarna inte är inte så mycket, iallafall många av dom är inte det. men det är inte så svårt att lista ut varför... DOM HAR ETT LIV... :P
tänker då på cs grejen.
alla barnen hade cs instalerat på sin dator, förutom Siv hon hade ett liv... B)
VAd menar du med det då?
Jag vet det..Men det var inte kul när jag fick dem.silver star: jag tror inte du fick dina varningar helt utan anledning ;) jag tycker alla moderatorer är schyssta..
VAd snackar ni om egentligen??
Vad hette du under den perjoden?Jag har varit medlem här inne länge. Det är bara det att admin råkade få bort mig så jag fick ha ett annat namn under en tid innan jag kunde anväda detta igen. JAg har varit medlem på denna sida sen 2002. SÅ jag har varit medlem ett bra tag.
Jag hette Sandra där med. Du kan ju fråga Admin!
Jag tror dig iaf..!
Råkade admin ta bort dig från hela Fuska.se?
Ja han råkade få bort mig ifrån hela fuska tyvärr. Men nu är jag tillbaka. Det är därför jag har så lite poäng nu.
Mvh Sandra
Duhuuude, jag är inne varje dag, i princip. Är väl inne dom tiderna då du inte är? :P
Annars kan det vara så att jag råkat sätta på att jag inte ska synas på inloggade.. Eller du kanske syftar på när jag skriver? Svar till det är att jag skriver i dom trådar jag tycker är nödvändigt att skriva i ^^