ja jag tror också de
Moderatorerna
har sett Dragonhon och Dannie inne mäst
jag tycker dannie är inne mest (eller så är det bara att han skriver mest och låser trådar etc.)
+ en sak till. inte dragonhon. det är draghon
sama hår öhhh.... menar sjelvklart sama härjag ser Draghon mest!
Jag ser Dannie mest
Dom andra är inte mycket till Mod, tycker vi ska ha någon annan än Sandra, Knux te.x.
jag tycker faktiskt att det är bra om alla moderatorer inte är lika stränga.
vissa sköter det lite bättre som dannie etc. och vissa är lite, tja lite tvärtom (nämner inga namn). men om admin inte tar bort dem som moderatorer så sköter dem väll sig, eller så har dem en anledning till att dem är inne så lite.
vissa moderater kanske bara har vanlig internet uppkoppling och kan inte vara inne lika ofta som dem andra moderatorerna.
och som sagt vissa kanske sätter sig som anonym så att vi inte ser dem. sandra kanske är inne varje dag men sätter sig på anonym användare, medan dannie eller draghon inte gör det. så vem vet sandra kanske är inne mer än båda dem.
Nu har jag fått tala ut. :student:
oj sryjag tycker dannie är inne mest (eller så är det bara att han skriver mest och låser trådar etc.)
+ en sak till. inte dragonhon. det är draghon
Smart tänkt, men finns ingen anledning till det, litar admin inte på oss...? Visa kanske är lite sega på att använda det dom har så man får hoppas det är dom dom bevakar. (dubbel dom, nödvändigt, läs så låter det bättre)jag tycker faktiskt att det är bra om alla moderatorer inte är lika stränga.
vissa sköter det lite bättre som dannie etc. och vissa är lite, tja lite tvärtom (nämner inga namn). men om admin inte tar bort dem som moderatorer så sköter dem väll sig, eller så har dem en anledning till att dem är inne så lite.
vissa moderater kanske bara har vanlig internet uppkoppling och kan inte vara inne lika ofta som dem andra moderatorerna.
och som sagt vissa kanske sätter sig som anonym så att vi inte ser dem. sandra kanske är inne varje dag men sätter sig på anonym användare, medan dannie eller draghon inte gör det. så vem vet sandra kanske är inne mer än båda dem.
Om detta nu inte är sant tvivlar jag på vissa Mods.
ser dannie ganska ofta.....
iochförsej. det är ju bara en gissning :ph34r:(finaly_man @ 09/08-2004 20:42:37)jag tycker faktiskt att det är bra om alla moderatorer inte är lika stränga.
Smart tänkt, men finns ingen anledning till det, litar admin inte på oss...? Visa kanske är lite sega på att använda det dom har så man får hoppas det är dom dom bevakar. (dubbel dom, nödvändigt, läs så låter det bättre)
Om detta nu inte är sant tvivlar jag på vissa Mods.
Mmm, då får man ju känslan av att admin inte litar på en, så då kanske man ska ge sej av. Om det nu visade sej vara så.
På sajter jag varit medlem har Webmastern litat på mej.
Men varför skulel inte nån av modsen ha bredband? Det är mot alla fysiska lagar,...skojar. Men, vi lever inte på stenåldern nu, skaffa bredband och surfa dygnet runt. Gör fuska.se en stjänst, istl för att ha ett roligt liv.
dem kanske bor i en villa och inte kan borra ner bredband där dem borMmm, då får man ju känslan av att admin inte litar på en, så då kanske man ska ge sej av. Om det nu visade sej vara så.
Men varför skulel inte nån av modsen ha bredband? Det är mot alla fysiska lagar,...skojar. Men, vi lever inte på stenåldern nu, skaffa bredband och surfa dygnet runt. Gör fuska.se en stjänst, istl för att ha ett roligt liv.
jamen det tar ju en stund att göra en sådan sida oxå! ;)(No Fear @ 09/08-2004 21:45:54)Mmm, då får man ju känslan av att admin inte litar på en, så då kanske man ska ge sej av. Om det nu visade sej vara så.
dem kanske bor i en villa och inte kan borra ner bredband där dem bor
Det där tar jag som en förolämpning <_<(No Fear @ 09/08-2004 21:45:54)Mmm, då får man ju känslan av att admin inte litar på en, så då kanske man ska ge sej av. Om det nu visade sej vara så.
Jag bor i villa men vi har Bredband. Det slöaste kanske men ändå. Det går bra.
ok. förlåt 0013, snälla ta det inte som en föroläpning. :((0013 @ 09/08-2004 22:03:39)(No Fear @ 09/08-2004 21:45:54)Mmm, då får man ju känslan av att admin inte litar på en, så då kanske man ska ge sej av. Om det nu visade sej vara så.
Det där tar jag som en förolämpning <_<
Jag bor i villa men vi har Bredband. Det slöaste kanske men ändå. Det går bra.
Och ingen annan heller.
om jag säger så här då. Deras föräldrar kanske tycker det är helt onödigt med bredband när dem redan har internät. så dem skaffar inte bredband.
Nöjd 0013. :huh:
Jaja det är OK :)
Vi skaffade bredband för vår förra telefon räkning var på 20000 typ :P
hehehe :lol: . det är ju en hel lön. mkt pengarJaja det är OK :)
Vi skaffade bredband för vår förra telefon räkning var på 20000 typ :P
du menar väll 2000 inte 20000.
faktiskt så är det väl så att det ska vara minst 5mbit om det ska räknas som bredband!?