💬
Logga in
Fuska.se

Vilket Är Bäst?

118 svar · startad

Nivå 13 · Mästerfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

idiot kan du vara sjäv och fanboy med. kan vi inte bara säga att båda konsoler är bra?.

Nej?

Du kan väl bara ta och respektera att det finns folk som gillar Xbox 360 mer än PS3.

det finns ochså folk som gillar ps3 mer än xbox 360.xbox är inte bäst i världen bara så du vet inte ps3 heller det som är bäst är pc.

Har jag sagt det? Du missade verkligen poängen, och dessutom så pratade vi om PS3 eller 360, inte PC.

Det här är vad jag tycker:

Xbox 360: För "spelnörden".

Playstation 3: För "medianörden".

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Allting är absolut inte bättre med ps3 än 360.

Online är mycket bättre på 360.

360 har bättre spelkänsla (Enligt mig)

Jag fattar aldrig vad folk menar med "spelkänsla"... Är det greppet på kontrollen, grafiken, spelet i fråga eller vad?

30 Oct 2009
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Allting är absolut inte bättre med ps3 än 360.

Online är mycket bättre på 360.

360 har bättre spelkänsla (Enligt mig)

Jag fattar aldrig vad folk menar med "spelkänsla"... Är det greppet på kontrollen, grafiken, spelet i fråga eller vad?

Mm det där "360 har bättre spelkänsla" var de dummaste jag hört på länge.
31 Oct 2009
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

idiot kan du vara sjäv och fanboy med. kan vi inte bara säga att båda konsoler är bra?.

Nej?

Du kan väl bara ta och respektera att det finns folk som gillar Xbox 360 mer än PS3.

det finns ochså folk som gillar ps3 mer än xbox 360.xbox är inte bäst i världen bara så du vet inte ps3 heller det som är bäst är pc.

Har jag sagt det? Du missade verkligen poängen, och dessutom så pratade vi om PS3 eller 360, inte PC.

medienörden? var menar du med den? xbox har ochså media aså musik och videos det har ju xbox ochså så den är ochså media konsol. men seriöst det är ps3 som gäller nu.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Jag föredrar Xbox 360 pga att jag är mer van vid xbox-kontroller än jag är vid playstation-kontroller.

1 Nov 2009
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget
↗ till inlägget

1000000x bättre spela online-funktion

Berätta mer!

Förutom att onlinedelen kostar ~500kr/året så ser jag få skillnader på de två tjänsterna.

Som en ägare av båda konsolerna föredrar jag Playstation 3, spelen faller mig helt enkelt mer i smaken och det är ju vad som räknas i slutändan.

Det att spela lokalt mot vilka som helst, tar Wii överlägset hem priset, men att spela med vänner, är det Xbox. PS3s onlineläge är bara skräp, enligt mig, men det är väl en smaksak.

Har du ens spelat online på ps3t? :huh:

PS3!!! :P

↗ till inlägget
↗ till inlägget

1000000x bättre spela online-funktion

Berätta mer!

Förutom att onlinedelen kostar ~500kr/året så ser jag få skillnader på de två tjänsterna.

Som en ägare av båda konsolerna föredrar jag Playstation 3, spelen faller mig helt enkelt mer i smaken och det är ju vad som räknas i slutändan.

Det att spela lokalt mot vilka som helst, tar Wii överlägset hem priset, men att spela med vänner, är det Xbox. PS3s onlineläge är bara skräp, enligt mig, men det är väl en smaksak.

Har du ens spelat online på ps3t? :huh:

PS3!!! :P

Bara Xbox360 fanboys säger att PS3:ans onlineläget är skit. Enda skillnaden på 360 online är fler alternativt och är mer komplext, men det är absolut inte så jävla mycket bättre än PS3. Det är bättre men inte mycket bättre, man spelar med folk från andra delar av världen på båda, precis samma.

Nivå 13 · Mästerfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Nej?

medienörden? var menar du med den? xbox har ochså media aså musik och videos det har ju xbox ochså så den är ochså media konsol. men seriöst det är ps3 som gäller nu.

Vet inte riktigt hur jag ska förklara.

Xbox 360 är mer utav en spelkonsoll, PS3 är mer utav en mediakonsoll.

PS3 har Blu-ray, vilket gör det till mer utav en mediakonsoll.

Det är lite ovanligare att folk använder 360 som musikspelare, dvdspelare osv.

↗ till inlägget

Hur orkar man gå in på ett forum, gå in under allmänt och till en tråd angående vilken konsol som är bäst och skriva "hur orkar man sitta och bråka".. FACEPALM på dig. haha så fail.

Jag orkar skriva det för att det inte tar mig mer än 2-4 minuter att skriva det.

De som bråkar är (inte alla då) kvar i tråden och bråkar vilket kanske gör personen ilsken, vilket tar ork från personen.

Jag försöker få dem att förstå att det är dumt att bråka om något så oviktigt som en konsoll.

Om det är någon som failar här är det du som försöker få mig att se dum ut.

Och by the way på dig själv du, om ps3 hade tilltalat mig med sina exklusiva titlar hade jag redan bestämt mig för att köpa ett ps3.

De spelen jag vill ha finns både till xbox360 och ps3, om jag nu skaffar en utav dem så är det xbox360 för att jag vill kunna spela online med mina kompisar.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Hur orkar man gå in på ett forum, gå in under allmänt och till en tråd angående vilken konsol som är bäst och skriva "hur orkar man sitta och bråka".. FACEPALM på dig. haha så fail.

Jag orkar skriva det för att det inte tar mig mer än 2-4 minuter att skriva det.

De som bråkar är (inte alla då) kvar i tråden och bråkar vilket kanske gör personen ilsken, vilket tar ork från personen.

Jag försöker få dem att förstå att det är dumt att bråka om något så oviktigt som en konsoll.

Och by the way på dig själv du, om ps3 hade tilltalat mig med sina exklusiva titlar hade jag redan bestämt mig för att köpa ett ps3.

De spelen jag vill ha finns både till xbox360 och ps3, om jag nu skaffar en utav dem så är det xbox360 för att jag vill kunna spela online med mina kompisar.

:meddum: nuff said.
2 Nov 2009
Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Du borde skaffat en PC isåfall.

4 Nov 2009
↗ till inlägget

Vad är det du tror att jag sitter och skriver med?

Jag har en bra dator, den är jag nöjd med.

För att detta inlägg ska räknas som oftopic så läggar jag till:

Köp den konsolen du tycker verkar vara bäst, köp ett spel du tycker är roligt och sätt dig och spela skiten.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Köp den konsolen du tycker verkar vara bäst, köp ett spel du tycker är roligt och sätt dig och spela skiten.

just därför vi har denna tråd, för att någon ska kunna få reda på vilken konsol som är bäst.

somsagt ps3 är bäst. men någon kanske föredrar Wii eller Xbox 360 före PS3.

de är en smaksak. men vill du uppleva de bästa av det bästa måste du ha en PS3a.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

just därför vi har denna tråd, för att någon ska kunna få reda på vilken konsol som är bäst.

somsagt ps3 är bäst. men någon kanske föredrar Wii eller Xbox 360 före PS3.

de är en smaksak. men vill du uppleva de bästa av det bästa måste du ha en PS3a.

Uppleva det bästa av det bästa med en ps3?

Lycka till! :D

sök på youtube: Ps3 vs xbox 360.

80% av videorna kommer dom säga att ps3 äger

↗ till inlägget

Och? Det är en smaksak
↗ till inlägget

Det gör den inte bättre.
↗ till inlägget

fast i denna tråd så leder ju xbox med 10 röster :P

själv tkr jag att ps3 är bättre pga gratis online gaming :)

11 faktiskt:P

Men jag föredrar också PS3. Tycker den har bättre spel, online (faktiskt, det enda ni har som inte PSN har är "cross game chat") och konsollen överhuvudtaget.

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in