Dumma dig nu vill jag kolla på den filmen du skicka men det är säkert en screamer i så jag får vänta tills det är ljust ute xD
Michael Jacksons Spöke?
Postar man dessa filmer för att förolämpa Michael på något sätt?
Sådana fall så är det väldigt kränkande.
hur förolämpar jag michael genom att skicka den här filmen?
↗ till inläggetDumma dig nu vill jag kolla på den filmen du skicka men det är säkert en screamer i så jag får vänta tills det är ljust ute xD
Jag lovar, det är ingen screamer. Men man KAN faktist se hans "spöke" i bakgrunden, fast det kan vara någon sorts skugga från all ljussättning. Nobody knows!
↗ till inlägget↗ till inläggetHåller med. Nu hör man bara: Ooh nej michell jackson är död, jag är skit ledsen.heheeh, tyckte det var bättre när han levde, för då slapp man höra hans skit precis över fucking allt.
Kul att höra det 24/7. När han levde visste jag nästan inte ens vem det var xD
eller hur
jag visste knappt vem han var också
men nu när han är död vet jag typ allt om han
Jag vet itne så mycket om honom nu heller. Men mer än vad jag visste innan. Tack så mycket -_-' HATE HIM!
↗ till inläggetNu är det ljust ute nu ska jag kolla :)↗ till inläggetDumma dig nu vill jag kolla på den filmen du skicka men det är säkert en screamer i så jag får vänta tills det är ljust ute xD
Jag lovar, det är ingen screamer. Men man KAN faktist se hans "spöke" i bakgrunden, fast det kan vara någon sorts skugga från all ljussättning. Nobody knows!
Nej, spöken existerar inte.
Klart det inte gör :) Men det kan finnas nåt mystiskt som liknar spöken. Men dom kanske ser ut som tomater o_0
↗ till inläggetHur vet du det?Nej, spöken existerar inte.
:P
För han är ett och han inte existerar :P
§1 - låser.