kolla på den här filmen
Michael Jacksons Spöke?
fett rädd jag blev:O!!!
Visste att det var en sån där :D
Inte jag :o
var det en screamer? noshit!? :P
Lol, då jag såg den första gången blev jag rädd ''/
ingen bryr sig han är död och ni fotfarande snackar om han och lyssnar på hans låtar.
heheeh, tyckte det var bättre när han levde, för då slapp man höra hans skit precis över fucking allt.
Den filmen var kul för 3 år sedan...
↗ till inläggetHåller med. Nu hör man bara: Ooh nej michell jackson är död, jag är skit ledsen.heheeh, tyckte det var bättre när han levde, för då slapp man höra hans skit precis över fucking allt.
Kul att höra det 24/7. När han levde visste jag nästan inte ens vem det var xD
Jag hatar sånna här klipp, förstår inte folk att det kan vara farligt?
vadå? ramlar av stolen och slår i huvudet?
↗ till inläggetvadå? ramlar av stolen och slår i huvudet?
Ja eller så kan man få en hjärtattack. Finns människor som kan dö så fort dom blir rädda.
lol :blink:
Det är inget att skratta åt.
Folk med svaga hjärtan klarar inte alltid av att bli så skrämda.
Kan tillägga att när jag var ung och omogen skickade jag också en liknande film och låtsades att det var en vanlig film till en kompis. Vilket resulterade att hon blev så rädd och tappade datorn i golvet (Hon hade en bärbar i knäet.)
↗ till inläggetDet är inget att skratta åt.
Folk med svaga hjärtan klarar inte alltid av att bli så skrämda.
Precis!
Otroligt löjligt att posta dessa grejer.
stackars Michael Jackson undrar om han trivs uppe i himmlen :( och jag trycker inte där jag vet att jag blir fett skrämd och får hjärt attack
Förutom "Screamer" grejen, så är ju faktist spöket i bakgrunden (lite innan "personen" ploppar upp") på riktigt. Det kan ha varit allt ljus osv. som resulterade en skugga, men man kunde faktist se detta, på Larry King Live (Larry King = en känd reporter). Lite creepy faktist.
Här kan ni se lite mer detaljerat på denna "skugga"... Eller ska jag säga... MJ. : http://www.youtube.com/watch?v=9Am67-Sew7k