på flera fusk sidor står det olika fusk om att man kan få mew vet nån nåt fusk som verkligen funkar som ni har prövat
Pokemon Stadium
har du ett gameboy så kan du ju få den Därifrån. Jag har Mew men bara när man kör på stadium och Gym Leader Castle tror jag.
POKEMON E NÖRDIGT
e det ju inte :angry:
För att få Mew måste man klara gym leader castle alla cuper och vinna över MEWTO (om man inte hämtar det från sitt gameboyspel).
Nån som vet ett bra team man kan ha i cupperna? :rolleyes: eller vilka typer?
jag har mött Mew jag klarade master mode på Stadium
Alla där jag bor som gillar pokemon får rycktet : Pockemon nörd!e det ju inte :angry:
Vart bor du DK64?
här oxå :(
Varför undrar du det?Vart bor du DK64?
Bara för att ni tycker det behöver väl inte resten av världen tycka så eller???
För att jag undrar på vilket ställe du bor på där man inte får tycka vad man vill utan att det ska kallas nördigt eller nåt annat?????(DK64 @ 21/04-2004 17:10:45)Vart bor du DK64?
Varför undrar du det?
Haha då säger jag att Donkey kong är nördigtPOKEMON E NÖRDIGT
ja precis(Mario_master @ 21/04-2004 18:52:29)POKEMON E NÖRDIGT
Haha då säger jag att Donkey kong är nördigt
Det här har ju spårat ut totalt...
Jag har både donkey kong och pokemon stadium(båda två är VÄLDIGT roliga).
eller hur!Jag har både donkey kong och pokemon stadium(båda två är VÄLDIGT roliga).
Detsutom har alla olika smak, nåt man får acceptera liksom? B)
man får celebi också som rental pokemon i staduim...fast det är ju på ps2För att få Mew måste man klara gym leader castle alla cuper och vinna över MEWTO (om man inte hämtar det från sitt gameboyspel).
Finns det pokemon stadium på ps2!!!!! :blink: :blink: :blink:(0014 @ 15/05-2004 20:59:05)För att få Mew måste man klara gym leader castle alla cuper och vinna över MEWTO (om man inte hämtar det från sitt gameboyspel).
man får celebi också som rental pokemon i staduim...fast det är ju på ps2