söv ner han sen kasta en boll tryck inte (B)+^ utan bara (B) när den just har stenkt sig.
Pokémon Silver
:P nä men jag tror att pg kan "jag e hans kompis vi bor i komun och går i samma klass :P :P
vem är Pg. :huh: :huh::P nä men jag tror att pg kan "jag e hans kompis vi bor i komun och går i samma klass :P :P
nej hur kopierar man? =/(Tony_the_master @ 23/04-2004 12:51:39)hehe okidoki :P
Men nu skulle jag behöva ett litet tips till... Jag har kommit till Ho-oh (eller vad den där pokémonen heter) Men jag kan inte fånga den!! Jag har prövat nästan alla pokébollar och också flera gånger, men jag kan inte fånga den :(
Nån som kan hjälpa...?
Jag kan, har du inte Masterball kvar? vet du hur man klopierar den? jag kopierade den flera gånger & använde den på de 3 hundarna (Raikou,Entei & suicune) Lugia & Ho-oh B)
herregud vet du inte ens hur man kopierar :wacko:
Vadå? Har du problem med det eller?herregud vet du inte ens hur man kopierar :wacko:
Flera säger ju att man ska klona pokémon när den håller i den, men det funkar inte för mig.. den varken klonar eller försvinner om man säger så..
Så om du nu vet hur man gör the_pokemon_master så lägg inte in såna dumma inlägg utan hjälp folk!
så här gjör man.(Cider @ 23/04-2004 23:58:51)herregud vet du inte ens hur man kopierar :wacko:
Vadå? Har du problem med det eller?
Flera säger ju att man ska klona pokémon när den håller i den, men det funkar inte för mig.. den varken klonar eller försvinner om man säger så..
Så om du nu vet hur man gör the_pokemon_master så lägg inte in såna dumma inlägg utan hjälp folk!
För att klona Pokemoner ,så sätter ni in den pokemonen ni vill klona på Bills pc sedan går ni in på att ändra box där ändrar ni till en tom box sen när ni då kommer in på att spara boxen trycker ni av game boyet när det står dont turn off the POWER!
Tack för hjälpen!! Har kommit jätte långt nu :)
Men asså vad gör man nu då? Har mött han red gubben(vunnit) , fångat Lugia..
försök fånga 251 pkmn då. heheTack för hjälpen!! Har kommit jätte långt nu :)
Men asså vad gör man nu då? Har mött han red gubben(vunnit) , fångat Lugia..
ja men det är väl lite svårt... jag menar... alla pokémon i pokédexen har man ju inte sätt i gräset.. vissa finns väl inte ens med i silver? utan dom kan du bara fånga i guld.. du fattar poängen iaf... och sen så måste man ju ha massa stenar för att uppgradera pokémon, och dom är typ OMÖJLIGA att hitta :(
du kan ju kopiera item och sedan ge stenarna till pkmn. du kan ju oxå byta till dig pkmn från andra spel. det gör jag med min lillasyster :Pja men det är väl lite svårt... jag menar... alla pokémon i pokédexen har man ju inte sätt i gräset.. vissa finns väl inte ens med i silver? utan dom kan du bara fånga i guld.. du fattar poängen iaf... och sen så måste man ju ha massa stenar för att uppgradera pokémon, och dom är typ OMÖJLIGA att hitta :(
yeye.. men jag har bara sol- och månstenen :P
Detsutom har jag ingen lillsyrra att byta med :P och inget annat pkmn spel, min kompis som har guld på 4timmar härifrån! :P
oj :lol:
Då blev det ett större problem.
nehe? =P vart finns dom andra stenarna nånstans??
har för mej man kunde köpa dem nån stans. eller så var det på b/g/rnehe? =P vart finns dom andra stenarna nånstans??
annars kommer jag inte ihåg :rolleyes:
men det är ju sånt du ska lägga på minnet! :P
sorry, jag brukar byta pkmn eftersom jag har dem flästa.men det är ju sånt du ska lägga på minnet! :P
Så du vet inte vart stenarna finns då...?
Vet du isf om det finns nån sida man kan få hjälp med det?
av tully fiser får du vattenstenen :h
som finns...? :blink:av tully fiser får du vattenstenen :h