Hoppa till innehåll

Crimelife


timi3
 Dela

Rekommendera inlägg

http://snaffos.se/cl.PNG

Tja alla, nu har första versionen av mitt första textbaserade spel kommit ut.

Crimelife går ut på att du ska bli en respekterad gangster genom att göra olagliga gärningar eller lagliga gärningar. Om ni vill veta mer tycker jag att ni ska bli medlem och testa själv.

 

Länk här

 

Ifall ni hittar några buggar kan ni posta dem här, spelet är långt ifrån klart. Men ni kan säga vad ni tycker och skriva ner ideér som ska göra spelet bättre. När vi når 20 aktiva medlemmar kommer vi söka moderatorer.

Redigerat av timi3
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 41
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

tycker det är dåligt att man kan råna kärringen flera gånger och tjäna ca 9000 på det, och sedan kunna få upp hela sin energi igen för 200:-, ändra så full energi kostar typ 10 000, men att den istället går upp automatiskt efter en timme eller något sånt

 

edit: har -16 i hälsa, ska jag inte dö då :P ?

 

edit2: om man ligger på 10 i hälsa eller mindre så borde man inte få kunna göra brott imo

Redigerat av Axzl
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Byt namn på sakerna inne i stan också, jag menar "livbutiken", "energi butiken".

 

Byt båda till "Sjukhuset" sen när man klickar sin in på den så kan man klicka antigen

  • Fyll på med full energi
  • Fyll på med full hälsa

edit: Gör spelet lite svårare, jag kom till level 50+ utav att egga på råna kärring knappen -.-

Redigerat av Axzl
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...