Idag släpps äntligen årets mest efterlängtade spel! Modern Warfare 2!
Spring och köp det!
Idag släpps äntligen årets mest efterlängtade spel! Modern Warfare 2!
Spring och köp det!
Jag har det. :)
Överskattat, kan jag säga redan innan jag spelat det.
Jävla mainstreamfaggots som blir så lyriska över det (jag kanske inte syftar på er...).
Jag blev faktiskt lite besviken när jag började spela. Inte lika kul som CoD 4. M´DEt kan dock vara för att jag hade lite väl höga förväntningar.
Verkar inte finnas någon crack till PC än.. Tar oväntat lång tid må jag säga ;)
beställde igår kväll på game.se ...
nuffin' today. rawr.
Ska få det till jul...
Eller om jag övertalar mamma att köpa det åt mig så kanske jag får det denna månad :)
För hon och min bror var på en Pink konsert igår och jag fick inte följa med för jag gillar inte pink ...
Då kanske jag får det :)
↗ till inläggetDå ville du inte följa med, du fick säkert men du ville inte för du tycker att ping är dålig (:Ska få det till jul...
Eller om jag övertalar mamma att köpa det åt mig så kanske jag får det denna månad :)
För hon och min bror var på en Pink konsert igår och jag fick inte följa med för jag gillar inte pink ...
↗ till inläggetkom igår kväll, både razor och skidrow ( rekomenderar skidrow )Verkar inte finnas någon crack till PC än.. Tar oväntat lång tid må jag säga ;)
btw, använder endast crack för att jag inte orkar byta skiva varenda jävla gång man vill spela nåt annat
↗ till inläggetDom beställde biljetterna utan att jag visste nåt :(↗ till inläggetDå ville du inte följa med, du fick säkert men du ville inte för du tycker att ping är dålig (:Ska få det till jul...
Jag fick inte följa med sa med sa mamma nu ... :/
+ jag hatar pink
Hur kan man acceptera att spelet innehåller en så löjligt kort enspelar-kampanj?
↗ till inläggetDu får säga vad du vill bara du inte spoilar något om spelet i denna trådHur kan man acceptera att spelet innehåller en så löjligt kort enspelar-kampanj?
Packar upp det atm. Ska spela ikväll iallafall..
↗ till inläggetspela roll om den var kort, den var fortfarande otroligt bra! :)Hur kan man acceptera att spelet innehåller en så löjligt kort enspelar-kampanj?
Usch, jag är ineffektiv.
Har bara klarat ut det till Wolverines! på veteran och lv. 14 i multiplayer. >.<
lv. 26 här.
rank 31 :D
24 tror jag här ^^ fast håller på med veteran campaign nu :P
Någon som skulle vilja göra lite Spec Ops missions med mig?
Jag har det, fick det tisdags kl 13:23 och var hemma runt 13:37 och spelade live runt 14 (A)
Jag heter laddawan på Xboxlive, adda mig så spelar vi :)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in