Tjena!
Ni kanske har sett att jag hade tänkt skapa en sportgrupp. Men det blir nog inget av den iden pga att intresset inte var särskilt stort.
Nu vill jag ha förslag på vad min grupp ska handla om. Ni får gärna ge förslag på namn också!
Tjena!
Ni kanske har sett att jag hade tänkt skapa en sportgrupp. Men det blir nog inget av den iden pga att intresset inte var särskilt stort.
Nu vill jag ha förslag på vad min grupp ska handla om. Ni får gärna ge förslag på namn också!
Då kan du lika gärna skicka alla dina fm till mig?
Eftersom att du inte vet vad den själv ska handla om och vad den ska heta? (LOL)
Men jag vill ju ha tips. Är bara sugen på att starta en grupp!
Ingen verkar vara intresserad - haha.
Colagruppen.
Hur många trådar om din grupp ska du ha egentligen?
Game maker grupp! :D
vadå sportgrupp? skulle du skapat det?
↗ till inläggetJa, jag hade tänkt det. Men det blir inget av den iden.vadå sportgrupp? skulle du skapat det?
Vill gärna ha fler tips!
Matematikgrupp.
↗ till inlägget+1 xDMatematikgrupp.
↗ till inläggetColagruppen.
Vad hade du tänkt dig att den skulle handla om?
↗ till inläggetNejMatematikgrupp.
↗ till inläggetJo↗ till inläggetNejMatematikgrupp.
↗ till inläggetJag hade tänkt att den gruppen skulle handla om det som du är mest intresserad av.↗ till inläggetVad hade du tänkt dig att den skulle handla om?Colagruppen.
↗ till inläggetJag hade tänkt att den gruppen skulle handla om det som du är mest intresserad av.
Okej, tack för tipset. Undrar bara om den bli aktiv. Annars kanske det blir en grupp om allt möjligt.
Videoredigering grupp?
↗ till inläggetVet inte, finns det intresse?Videoredigering grupp?
↗ till inlägget↗ till inläggetVet inte, finns det intresse?Videoredigering grupp?
Såklart! jag är mycket intresserad!
mjo, lite kul är det med vegas:D
Jag är intresserad.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in