Chagi Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 Matematikgrupp.Nej Jo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 Colagruppen.Vad hade du tänkt dig att den skulle handla om? Jag hade tänkt att den gruppen skulle handla om det som du är mest intresserad av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 15 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 Colagruppen. Vad hade du tänkt dig att den skulle handla om? Jag hade tänkt att den gruppen skulle handla om det som du är mest intresserad av. Okej, tack för tipset. Undrar bara om den bli aktiv. Annars kanske det blir en grupp om allt möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 Videoredigering grupp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 15 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 Videoredigering grupp?Vet inte, finns det intresse? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drmusicz Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 Videoredigering grupp?Vet inte, finns det intresse? Såklart! jag är mycket intresserad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 mjo, lite kul är det med vegas:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 Jag är intresserad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 16 November 2009 Rapport Dela Skrivet 16 November 2009 (redigerat) Matematikgrupp. Nej Jo Chagi+matte=6 :o En videoredigerings grupp skulle vara bra imo, men jag har ett förslag; Pivot grupp! Fast det är kanske inte många som vill ha det. Det fanns ju en pivot grupp för ett tag sen, den var skoj. Namnet skulle kunna vara simpelt, typ, "Pivot gruppen". Redigerat 16 November 2009 av Jiyu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 16 November 2009 Rapport Dela Skrivet 16 November 2009 Slå ihop de två idéerna så får ni en redigerings- och animeringsgrupp. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 16 November 2009 Rapport Dela Skrivet 16 November 2009 Gör en Linux-grupp. >=D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fiddle Skrivet 16 November 2009 Rapport Dela Skrivet 16 November 2009 vi kan väl ha en blatte o invandrargrupp där vi kan prata Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.