Hoppa till innehåll

Vad Ska Man Prata Om?


VAZE
 Dela

Rekommendera inlägg

Fråga vad hennes bröststorlek är så vet hon att du är seriös.

Jo, den och om de är oskuld eller inte. Snackade med en het tjej om sådana saker, var riktigt roligt :) Var nära att det blev något, men jag orkade inte med en fjortis...

 

Du kan ju också fråga om hon föredrar kondom eller P-piller.

 

Eller om hon tar den i prutten.

 

chord +1

- Du kan ju fråga henne allmänna grejer först. Så hon inte tror att du är något pervo först. T_T

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 40
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Fråga vad hennes bröststorlek är så vet hon att du är seriös.

Jo, den och om de är oskuld eller inte. Snackade med en het tjej om sådana saker, var riktigt roligt :) Var nära att det blev något, men jag orkade inte med en fjortis...

 

Du kan ju också fråga om hon föredrar kondom eller P-piller.

Eller om hon tar den i prutten.

 

chord +1

- Du kan ju fråga henne allmänna grejer först. Så hon inte tror att du är något pervo först. T_T

 

azba +2 (fin bild baj teh waj.)

- Eller fråga om hon gillar alkohol.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fråga vad hennes bröststorlek är så vet hon att du är seriös.

Jo, den och om de är oskuld eller inte. Snackade med en het tjej om sådana saker, var riktigt roligt :) Var nära att det blev något, men jag orkade inte med en fjortis...

 

Du kan ju också fråga om hon föredrar kondom eller P-piller.

Eller om hon tar den i prutten.

 

chord +1

- Du kan ju fråga henne allmänna grejer först. Så hon inte tror att du är något pervo först. T_T

 

azba +2 (fin bild baj teh waj.)

- Eller fråga om hon gillar alkohol.

 

Är hon över 14 så är det garanterat. ;)

och också ganska säkert att hon inte bryr sig om du pratar om sex direkt. Ååh sverige, underbar utveckling. Not. :rolleyes:

Redigerat av GangsterTwist
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fråga vad hennes bröststorlek är så vet hon att du är seriös.

Jo, den och om de är oskuld eller inte. Snackade med en het tjej om sådana saker, var riktigt roligt :) Var nära att det blev något, men jag orkade inte med en fjortis...

 

Du kan ju också fråga om hon föredrar kondom eller P-piller.

Eller om hon tar den i prutten.

 

chord +1

- Du kan ju fråga henne allmänna grejer först. Så hon inte tror att du är något pervo först. T_T

azba +2 (fin bild baj teh waj.)

- Eller fråga om hon gillar alkohol.

 

Är hon över 14 så är det garanterat. ;)

och också ganska säkert att hon inte bryr sig om du pratar om sex direkt. Ååh sverige, underbar utveckling. Not. :rolleyes:

 

Men vafan, ska du skrika om ungen vill köra bukkake då eller? -.-'
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ironi mannen.

Trodde det var lite uppenbart med smilysarna o.s.v. Överskatta väl din iq, hehe.

 

Ontopic:

Gillar du henne ska du inte prata om bukkake, sex eller något sådant. Tror hon får fel uppfattning om dig ifall du gör det. Fast om du vill att hon ska tro att du är ute efter butt sex eller bj:s så tar du råden över.

(fast sedan längre in i relationen kan ni ju börja diskutera sådant, helst genom att hon tar upp det först, då får du verkligen green light.)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ironi mannen.

Trodde det var lite uppenbart med smilysarna o.s.v. Överskatta väl din iq, hehe.

 

Ontopic:

Gillar du henne ska du inte prata om bukkake, sex eller något sådant. Tror hon får fel uppfattning om dig ifall du gör det. Fast om du vill att hon ska tro att du är ute efter butt sex eller bj:s så tar du råden över.

(fast sedan längre in i relationen kan ni ju börja diskutera sådant, helst genom att hon tar upp det först, då får du verkligen green light.)

Lyssna nu, dr.phil.

Det är så att nu för tiden är det inte så enkelt att få en tjej då kanske 99% av tjejerna kör en stil så kallad "jävlas-med-killen-i-flera-år-tills-han-inte-pallar-med-dig-mer".

Det går till att hur mycket du än skriver så visar inte tjejen intresse, och när du väl slutat tjata så visar hon solklar intresse.

 

Så fortsätt jävlas genom att skriva "jag är inavlad", "snor luktar väldigt konstigt" eller den klassiska "jag har smutsiga byxor".

 

En smaksak.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ironi mannen.

Trodde det var lite uppenbart med smilysarna o.s.v. Överskatta väl din iq, hehe.

 

Ontopic:

Gillar du henne ska du inte prata om bukkake, sex eller något sådant. Tror hon får fel uppfattning om dig ifall du gör det. Fast om du vill att hon ska tro att du är ute efter butt sex eller bj:s så tar du råden över.

(fast sedan längre in i relationen kan ni ju börja diskutera sådant, helst genom att hon tar upp det först, då får du verkligen green light.)

Lyssna nu, dr.phil.

Det är så att nu för tiden är det inte så enkelt att få en tjej då kanske 99% av tjejerna kör en stil så kallad "jävlas-med-killen-i-flera-år-tills-han-inte-pallar-med-dig-mer".

Det går till att hur mycket du än skriver så visar inte tjejen intresse, och när du väl slutat tjata så visar hon solklar intresse.

 

+1

 

Det där är jävligt sant. Okej inte dr.phil delen, men resten.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fråga vad hennes bröststorlek är så vet hon att du är seriös.

Jo, den och om de är oskuld eller inte. Snackade med en het tjej om sådana saker, var riktigt roligt :) Var nära att det blev något, men jag orkade inte med en fjortis...

 

Du kan ju också fråga om hon föredrar kondom eller P-piller.

 

Eller om hon tar den i prutten.

 

AHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAH Seriöst dagens! jag brukar skriva "ehlen o sehlen" på varje inlägg men skippade det!

 

Ahaha.... men seriöst om du vill inledda bra prata om film och musik. Vet du inte vilken film eller musik hon snackar om, använd google.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...