Hoppa till innehåll

Vad Ska Man Prata Om?


VAZE
 Dela

Rekommendera inlägg

Det finns en tjej som jag gillar, och jag har hennes msn. Men har inte pratat med henne (hon frågade mig något förut men det var allt) och jag hade tänkt prata med henne. Men vad ska man snacka om? Jag kanske säger t.ex vad gör du och sen kanske hon svarar men sen? Hur får man igång en bra konversation?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 40
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 1 månad senare...

Det finns en tjej som jag gillar, och jag har hennes msn. Men har inte pratat med henne (hon frågade mig något förut men det var allt) och jag hade tänkt prata med henne. Men vad ska man snacka om? Jag kanske säger t.ex vad gör du och sen kanske hon svarar men sen? Hur får man igång en bra konversation?

Något som brukar kunna fungera är att prata om söta saker eller saker hon kan tänkas gilla. Men känner du henne bra?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fråga vad hennes bröststorlek är så vet hon att du är seriös.

Jo, den och om de är oskuld eller inte. Snackade med en het tjej om sådana saker, var riktigt roligt :) Var nära att det blev något, men jag orkade inte med en fjortis...

 

Du kan ju också fråga om hon föredrar kondom eller P-piller.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fråga vad hennes bröststorlek är så vet hon att du är seriös.

Jo, den och om de är oskuld eller inte. Snackade med en het tjej om sådana saker, var riktigt roligt :) Var nära att det blev något, men jag orkade inte med en fjortis...

 

Du kan ju också fråga om hon föredrar kondom eller P-piller.

 

Eller om hon tar den i prutten.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...