Tjena! Jag har åkt på en jäkla förkylning så nu sitter jag och nöter psp men sitter bara och kör Monster hunter och Star Wars. Vet ni något bra first person spel? Jag har testat CoD roads to victory men det var inget för mig.
Bra First Person Spel?
Nej, PSP's kontroller är värdelösa på FPS spel. Men jag kan rekommendera lite andra roliga spel:
God of War: Chains of Olympus
Need for Speed:(Vilket som helts)
Crisis Core: Final Fantasy VII
Metal Gear Solid: Portable Ops
Sorry men måste säga att portabla konsoler är värdelösa till fps spel. Metroid till Nintendo DS var ju värdelöst.
Jag har testat alla som du skrev jiyu och jag tyckte att Final Fantasy var rätt kul så jag har skaffat det, jag har testat några andra Final Fantasy men nja jag tycker inte dom är så kul, inga andra som är nutid d.v.s med gevär.
Ett bra fps är ju Syphon Filter-serien men annars så finns det inte så många bra fps spel till bärbart. Ska snart testa Rainbow six vegas te psp men gissar på att de inte e så bra...
↗ till inläggetEtt bra fps är ju Syphon Filter-serien men annars så finns det inte så många bra fps spel till bärbart. Ska snart testa Rainbow six vegas te psp men gissar på att de inte e så bra...
Det är bra.
Jag testade Star Wars Battlefront Elite Squadron och jag måste säga att det är ett av de bästa psp spelen.
köp istället gta chinatown wars den är riktig rolig spelar den fotfarande.
↗ till inläggetJag testade Star Wars Battlefront Elite Squadron och jag måste säga att det är ett av de bästa psp spelen.
Håller med! :D
Resistance : Retribution är riktigt bra. Dock är det en third-person shooter.
↗ till inläggetDe är några av de bästa men det finns också andra som Metal Gear Solid Portable Ops.Ett bra fps är ju Syphon Filter-serien men annars så finns det inte så många bra fps spel till bärbart. Ska snart testa Rainbow six vegas te psp men gissar på att de inte e så bra...
Brothers In Arms D-Day
Tom Clancys Rainbow Six Vegas
Medal Of Honor
Metal Gear Solid Portable Ops