💬
Logga in
Fuska.se

Vad Är Det Svåraste Qwestet

24 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

Hej undrar vad det svåraste qwestet är.

Nivå 7 · Fuskare

WGS, det enda Grandmaster questen på spelet

Nivå 7 · Fuskare

Som sagt, When Guthix Sleeps är ju svårast, vad vi ANSER som svårast är ju en annan sak.

Nivå 7 · Fuskare

Heter ju dock While Guthix sleeps

Nivå 7 · Fuskare

Och nu är jag ju då inte så insatt i det, så tack för att du rättade mig.

21 Nov 2009
Nivå 4 · Lärling

hm.. antingen sheap shearer eller cook's assistant

Nivå 3 · Lärling

antingen while guthix sleeps eller mornings ends part 2

Mem: Already said.

F2p: Dragon slayer.

Reqs hög level, vilket få f2p har, samt är ganska svårt för P12:or att förstå. Utan questhelp hade 80-90% av alla f2ps inte klarat det..

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Reqs hög level, vilket få f2p har, samt är ganska svårt för P12:or att förstå. Utan questhelp hade 80-90% av alla f2ps inte klarat det..

Måste säga att Dragon slayer är rätt cp, om man ska göra den utan quest helper, tycker den är bra mycket svårare än Dream mentor, och det är en Master quest...
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Måste säga att Dragon slayer är rätt cp, om man ska göra den utan quest helper, tycker den är bra mycket svårare än Dream mentor, och det är en Master quest...

Jo, de fyra "gåtorna" är faktiskt väldigt svåra. "A bowl that hasn't seen fire". Visst, när man vet vad det syftar på fattar man ju, men ^^

Nivå 5 · Fuskare

Dragon Slayer tyckte jag var skit enkel... Gjorde den utan Quest Helper gallant.

Desert Treasure klarade jag inte utan Quest Helper dock.

22 Nov 2009
Nivå 6 · Fuskare

Skulle gjort DT för länge sedan men när den har 53 thieving som req.. Ew.

Är inte så stort fan av quests så vet inte.

Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator

While guthix sleep är inte svår, den är bara lång.

Jag som har 260 questpoints tycker att summer's end var ganska svår och MEP 1,2 med.

Nivå 2 · Novis

"While guthix sleeps" eller "Reciepe for disaster" tror jag

26 Nov 2009
Nivå 0 · Nykomling

Rfd antar jag?

Senast ändrad:

5 Dec 2009
Nivå 3 · Lärling

While Guthix sleeps, Mourning ends part 2, Monkey Madness, Regicide, Desert treasure och Lunar Diplomacy.

Ps.. Jag gjorde ALLA f2p questar utan Quest helper.

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

While Guthix sleeps, Mourning ends part 2, Monkey Madness, Regicide, Desert treasure och Lunar Diplomacy.

Ps.. Jag gjorde ALLA f2p questar utan Quest helper.

Lunar Diplomacy e ju långt ifrån svår... Varken den eller Dream Mentor.

Wow... Alla f2p utan queste helper... Jag gjorde Dream mentor utan quest helper, och det ett master quest...

8 Dec 2009
Nivå 6 · Fuskare

Mourning ends Pt 2 är den enda som är riktigt svår. Dom flesta andra som anses som svåra, White guthix sleeps och liknande tar ju bara en jävligt lång tid.

Har själv quest cape, ja vet ;)

Senast ändrad:

17 Dec 2009
Nivå 11 · Veteranfuskare

Gjorde Recipe for Disaster häromdagen. Den var inte så svår.

Sen vill jag be er att sluta skriva alla quests ni hittar högst upp på master-listan. T.ex. är Forgiveness of a Chaos dwarf med där när den egentligen är sjukt enkel. Lunar Diplomacy är inte heller svår alls.

Av de quest jag har gjort hitintills så är One small favour väl störigast. Svårast har väl Desert Treasure varit. Monkey Madness är smått irriterande den med.

Allmänt gäller i RS att questen i sig inte är så svåra. De kan vara långa men det smärtsamma med många quests är att builda requirments för dem.

Sen har jag inte gjort M.E.-serien än så det vet jag inget om.

Senast ändrad:

8 Apr 2010
Nivå 0 · Nykomling

svåraste e väll questen nomand's requim:) lol

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in