Hoppa till innehåll

Hjälp På Zelda The Windwaker

Rekommendera inlägg

Gäst Rassan_5000
Skrivet

Jag fattar inte hur man ska gör när man ska få tillbaka styrkan i master sword ? Jag har varit vid båda två öarna men fattar inte hur man ska göra.

Skrivet

och för att gå in i dem templen så måste man först ha Iron boots och så vad det något mer som man kunde lyfta stora stenar med, jag kommer inte ihåg vad dem hette. Och jag tror att man hittade dem på en liten ö som ser ur som en liten vulkan, nästa sak finns på annan ö som är helt täckt med is.

Skrivet

men först måste du ha is och eld pilar :)

och dem får du av ett fe barn om jag inte minns helt galet :P

men först så måste du ha skjutit på den där grodguden som är grön eller lila kommer inte ihåg. han lär dig i alla fall en sång som du kan varpa dig med. (kommer inte ihåg vart kanske någon annan som gör) och sedan varpar du dig till mother and child isle eller om den heter island. och då träffar du på henne. lycka till!

Skrivet

Bara en fråga: Är Zelda ww bra?

Jag ssknar Hyrule och att spela med Link som vuxen, men annars är det väl okej. Fast jag stör mig lite på cel-shading. Hela spelet ser mest ut som en Disneyfilm. Inte lika spännande och realistiskt som Zelda-spelen till N64. Fienderna är för gulliga. Men, som sagt, det är ett helt okej spel.
  • 5 veckor senare...
Skrivet
(Rumiko @ 16/04-2004 13:18:02)

Bara en fråga: Är Zelda ww bra?

Jag ssknar Hyrule och att spela med Link som vuxen, men annars är det väl okej. Fast jag stör mig lite på cel-shading. Hela spelet ser mest ut som en Disneyfilm. Inte lika spännande och realistiskt som Zelda-spelen till N64. Fienderna är för gulliga. Men, som sagt, det är ett helt okej spel.

hyrule finns ju! Det är bara att teleportera sig utanför tower of gods
  • Skapa ny...