Hej undrar om ni ska ta vaccsinet eller inte
Ska Ni Ta Vaccinet
onödig tråd när det redan fanns en som handlade om svin influensan
Skulle däremot vara intressant att göra en omröstning av det.
Redan tagit det, fick feber och ont i huvudet
Jag får inte ta det... ( allergi )
Jag tog det i torsdag. Jag svimmade (vilket jag alltid gör efter att jag tagit en spruta) och fick lite ont i armen någon dag efteråt.
↗ till inläggetDock handlade det där om "Ta Inte Vaccinet för att.. nanan" medans det här är "har ni tagit vaccinet?" vilket jag tycker trådskaparn borde göra om till en omröstning.
Ja
Nej
Ska Ta Snart
Vet Inte
t.ex.
↗ till inläggetTror inte trådskaparen tänkte så långt, kolla hans övriga inlägg...↗ till inläggetDock handlade det där om "Ta Inte Vaccinet för att.. nanan" medans det här är "har ni tagit vaccinet?" vilket jag tycker trådskaparn borde göra om till en omröstning.
Ja
Nej
Ska Ta Snart
Vet Inte
t.ex.
Jag ska ta imorgon :S
↗ till inläggetHar inte tagit och planerar inte att göra det heller.Hej undrar om ni ska ta vaccsinet eller inte
Har inte tagit och kommer antagligen inte göra det heller.
Har tagit det, tog det i fredags, fick inga biverkningar alls utom att jag var lite öm i armen.
Men det gick över, min förkylning botades.
Näh!
nope tror inte det.
Tog det förra veckan på måndagen. Fick lite ont i huvvet och var lite öm på armen men det gick över.
Eftersom att vissa medlemmar fick nerdrage för att jag låste den andra tråden så har jag nu lagt till en omröstning i denna tråd.
Jag tog det för en vecka sen.
Fick bara ont i armen och i armhålan.
Inget mer. ;)
Ska inte ta det, gillar inte sprutor :( Sen så tycker jag inte att det är värt det. Är flera som har blivit väldigt sjuka/dött av vaccinet.
↗ till inläggetJag får inte ta det... ( allergi )
Ja, jag har också allergi, men man kan ändå ta vaccinet. Eller i och för sig, om du är väldigt allergisk så skall du undvika det.
EDIT