💬
Logga in
Fuska.se

Ska Ni Ta Vaccinet

95 svar · startad

Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator
↗ till inlägget
Detta har inget med omröstning att göra.
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Ska inte ta det, gillar inte sprutor :( Sen så tycker jag inte att det är värt det. Är flera som har blivit väldigt sjuka/dött av vaccinet.

"Är flera som har dött av vaccinet."

Kan du fixa fram lite bevis som backar upp att en fullt frisk person har dött av det?

- Ska inte ta vaccinet, tycker det är onödigt, känner mig inte sjuk på något sätt, blir jag sjuk så får jag väl skylla mig själv. Dör ändå inte.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ska inte ta det, gillar inte sprutor :( Sen så tycker jag inte att det är värt det. Är flera som har blivit väldigt sjuka/dött av vaccinet.

Kan du fixa fram lite bevis som backar upp att en fullt frisk person har dött av det?

- Ska inte ta vaccinet, tycker det är onödigt, känner mig inte sjuk på något sätt, blir jag sjuk så får jag väl skylla mig själv. Dör ändå inte.

Vet inte om någon fullt frisk har dött av det, men vet flera friska som blivit allvarligt skadade av det. T.ex. den där cheerleader'n i USA som knappt kan gå längre:

Den videon har redan postats i en annan tråd, så varför posta du om den?

Dock så tror jag inte på det där, lite överdrivet, det är det media är till för. För att hitta på saker.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Vet inte om någon fullt frisk har dött av det, men vet flera friska som blivit allvarligt skadade av det. T.ex. den där cheerleader'n i USA som knappt kan gå längre:

Läs comments så får du min åsikt av filmen. Om dom som kommenterar vet att man Dystonia (?) inte försvinner för man går baklänges eller springer, utan att det måste vara i hjärnan som det är fel. Varför har ens TV sagt att det är dystonia (?). Om dom inte har bättre fakta än det så går det inte att lita på dom.
Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator

Denna tråd är en omröstning där ni svara "Ja, nej, vet inte eller redan vaccinerat er".

Vill ni diskutera om att vaccinet är farligt och gud vet vad så kan ni använda denna tråd;

http://www.fuska.se/forum/index.php?showtopic=120829

och inte denna.

Känns ganska onödigt om det finns två trådar som handlar om samma sak.

Nivå 6 · Fuskare

Tog vaccinet för ett antal veckor sen.

Nivå 5 · Fuskare

Tog det i förrgår.

Nivå 5 · Fuskare

Ska ta den imorgon.

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

Jag tog det förra veckan. :)

Nivå 9 · Veteranfuskare

ska ta det på onsdag.

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Har inte tagit det, kommer inte ta det heller.

Nivå 6 · Fuskare

Tog det för 9 dagar sen.

Off-topic: Ja men det är bara 1 av över 1m sprutor att det kommer hända så där..

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Hej undrar om ni ska ta vaccsinet eller inte

Jag har tagit den. Här inte känt ett skit, förutom en liten svullnad och att jag har blivit lite röd.

Nivå 7 · Fuskare

Velar fortfarande, lutar just nu mest åt att det inte blir av.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Nej, jag är för rädd för att ta vaccinet :o Skämta... ska nog ta det snart.

Nivå 6 · Fuskare

JAG TOG VACCINET OCH TRODDE JAG SKULLE DÖ!!!!!

JAGLÅG PÅ DÖDSBÄDDEN OCH KUNDE NÄSTAN INTE ANDAS!!!!!

Seriöst. Varför tror alla att vaccinet är farligt? Jag tog det och jag mår skinande nu. Hade bara lite ont i armen dagen efter.

27 Nov 2009
Nivå 8 · Veteranfuskare

Ska ta den nästa vecka på tisdag 11.30! :F

Nivå 16 · Legendfuskare
↗ till inlägget

Seriöst. Varför tror alla att vaccinet är farligt? Jag tog det och jag mår skinande nu. Hade bara lite ont i armen dagen efter.

Vi tycker det är onödigt med tanke på hur ofarlig svininfluensan är.
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Vi tycker det är onödigt med tanke på hur ofarlig svininfluensan är.

Man tar vaccinet för att skydda andra också :) Va inte så ego:))

Håll oss till tråden ;3

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in