💬
Logga in
Fuska.se
Läs innan du skriver — Sommaruppdatering 2026 →

Spöken

173 svar · startad

↗ till inlägget

Japp, De jag menade var att du tror inte på spöken, Men du tror på gud och vad är han för något då? Det är ju inte direkt någon som sett gud? Och skulle gud finnas så varför är det som det är i världen då? Naturkatastrofer och krig hit och dit.. Förut trodde jag inte på spöken men sen när jag fick se spöken så ändrade jag uppfattning.

Berätta vad som hände och vad du såg.

Och vad snackar du om?
Han menar att anden i glaset är en fånig lek för lättlurade människor, vilket jag också skriver under på.

Senast ändrad:

Nej, det gör jag inte.

Att andra påstår sig ha sett dem är inte tillräckligt för att övertyga mig.

↗ till inlägget

Berätta vad som hände och vad du såg.

Det kan han inte, han kan berätta vad han tror han såg och vad han tror hände.

och lite "in before" svaret/frågan vi kommer att få:

2:19 - 3:07

5 Sep 2011

spöken är väl ett fel ord? Andar passar mycket bättre och ja dem finns runtom, inget farligt.

↗ till inlägget

spöken är väl ett fel ord? Andar passar mycket bättre och ja dem finns runtom, inget farligt.

Vad menar du?
Knark

Nej jag tror inte på andar/spöken.

↗ till inlägget

Vad menar du?

Är nog definitionsfrågor. Spöken kan ses som vita genomsynliga flygande figurer som skräms. Andar är en mer generell term tror jag som oftast refererar till själar som flyger runt.
↗ till inlägget

Är nog definitionsfrågor. Spöken kan ses som vita genomsynliga flygande figurer som skräms. Andar är en mer generell term tror jag som oftast refererar till själar som flyger runt.

Jag ville mer veta hans definition av andar och spöken samt höra varför han tror dem finns.

Skulle också gärna höra det. Ser gärna lite mer liv i tråden.

6 Sep 2011
↗ till inlägget

Jag ville mer veta hans definition av andar och spöken samt höra varför han tror dem finns.

Det skulle vara intressant att veta varför ja men orkar inte gå igenom historia på det jag tror på för att komma till just den punkten där man kan helt o hållet förklara varför man tror på andar.
↗ till inlägget

Det skulle vara intressant att veta varför ja men orkar inte gå igenom historia på det jag tror på för att komma till just den punkten där man kan helt o hållet förklara varför man tror på andar.

Kan du inte sammanfatta på något sätt samt förklara vad andar är då? Du kommer sakna trovärdighet i den här tråden annars.
↗ till inlägget

Kan du inte sammanfatta på något sätt samt förklara vad andar är då? Du kommer sakna trovärdighet i den här tråden annars.

Nope, är dålig på att förklara så vill inte ens försöka(låter dumt yep) så ja.
↗ till inlägget

Jaha.. håll dig borta från debattforumet i framtiden.
↗ till inlägget

Jag skulle gärna höra :( Om du tänker så hela tiden blir man aldrig bra på något, man måste försöka om man vill förbättra sig.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in