är er bamba bra?vår är gankska bra fast det tillhör ett ålderdomshem så det är en massa gamlingar där,och ibland kan det vara lite störande! :angry: men annars är det bra! :rolleyes:
Bamba
Vad är bamba?
Jag föredrar att säga matsal för bamba låter som nån sjuk trumma eller nåt. Men visst. Det är väl bra där.
vad är bamba för nånting?????????? :o
matsal
Mm precis.Det låter ju lite konstigt o säga:Nu ska ja gå o äta i "bamba" liksom.Jag föredrar att säga matsal för bamba låter som nån sjuk trumma eller nåt. Men visst. Det är väl bra där.
fasst man kan typ säga att bamba e nått annat ord för matsal fasst i min skola säger man bamba...(Imaginary @ 16/04-2004 20:56:46)Jag föredrar att säga matsal för bamba låter som nån sjuk trumma eller nåt. Men visst. Det är väl bra där.
Mm precis.Det låter ju lite konstigt o säga:Nu ska ja gå o äta i "bamba" liksom.
Man brukar väll säga bamba i Göteborg... är du dår ifrån Auto?
Göteborg står den i hans profil.
Äta ibland dem från ålderdomshemet..är er bamba bra?vår är gankska bra fast det tillhör ett ålderdomshem så det är en massa gamlingar där,och ibland kan det vara lite störande! :angry: men annars är det bra! :rolleyes:
Trevligt?
Och vibrukar säga "bamba" fasten det låter knäppt..
vi säger matsal
ja,jag bor i Gbg
i vår matsal står det resturang!konstigt...http://www.computerpannen.com/cwm/contrib/blackeye/readingdarkorange.gif
min bamba e rätt bra. men hur bra kan en stor sal med bord och stolar bli? :D
förressten, jag e van att säja bamba. ^_^
Våran är ganska bra!
Jag säger "maten" och våran bamba är väl sådär, lite äckliga bord ibland
Matsal säger jag/vi
ok vår är väl helt ok
det är bra inne hos oss
vår matsal e okej men inte maten!
ja du har rätt babbavår matsal e okej men inte maten!
vi går i samma klass
Bamba låter som någon uppföljare till Hubba Bubba tuggumitt