Hoppa till innehåll

Världen Går Under 2012


WishCookie
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 128
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

men det var jävligt nära ett par gånger,kanske inte bokstavligen jordens undergång men total förintelse.

Mänskligheten har varit nära totalförintelse 1 gång, och det skedde för ca 100 000 år sen. innan dess har livet varit nära att utrotas för 250 000 000 år sen. något löjligt krig som WWI/WWII eller "kuba krisen" har inte varit i närheten av att vara ett hot mot för vår arts existens.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Många som tror på 2012 säger att ett kärnvapen krig kommer ske 2009, dom har ju några dagar till på sig att bevisa det. :P Men i alla fall så ska det kärnvapen kriget resultera i ett tredje världs krig. Dock inget jag tror på men vem vet, det är ju ganska mycket oroligheter i världen men jag tvivlar på att det kommer ske ett kärnvapen krig/ bombning inom dom närmsta 8 dagarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vad var det som hände för 100 000 år sedan?

 

okej,jag överdrev lite med Kuba krisen,men att ett öppet kärnvapen krig mellan USA och Sovjet skulle vara ett löjligt litet krig där förstår jag inte vad du menar.

 

förresten är inte kärnvapen krig med i 2012 teorin?

För ca 100 000 år sedan var människorna bara 2 000 st på hela jorden pga av... det hårda livet på savannen, vi blev väl jagade mycket av lejon etc. vi är ju rätt lätt byte om vi inte får använda ordentlig teknologi eller träd/berg där vi kan ta skydd.

 

ok, ett öppet kärnvapens krig mellan sovjet och USA, vad kan hända? Sovjet och USA blir totalförintade, 120 miljoner människor dör, 5,5% av jordens befolkning. det är faktiskt inget större hot mot mänskligheten och verkligen inte mot jorden.

 

Många som tror på 2012 säger att ett kärnvapen krig kommer ske 2009, dom har ju några dagar till på sig att bevisa det. :P Men i alla fall så ska det kärnvapen kriget resultera i ett tredje världs krig. Dock inget jag tror på men vem vet, det är ju ganska mycket oroligheter i världen men jag tvivlar på att det kommer ske ett kärnvapen krig/ bombning inom dom närmsta 8 dagarna.
Ja, jag vill gärna höra argumenten för att ett kärnvapenkrig skulle bryta ut, de kan till och med vara underhållande.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jorden kommer gå under när solen slocknar...

 

efter som att alla stjärnor slockar så kommer antagligen våran också att göra det =)

:_ Det är klart våran sol också kommer dö. Men inte 2012 och inte inom dom närmaste 1000 åren.

 

den kommer inte eller gå under den närmaste miljonen år eller.

jordern är runt 4 miljarder år nu

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jorden kommer gå under när solen slocknar...

 

efter som att alla stjärnor slockar så kommer antagligen våran också att göra det =)

:_ Det är klart våran sol också kommer dö. Men inte 2012 och inte inom dom närmaste 1000 åren.

 

den kommer inte eller gå under den närmaste miljonen år eller.

jordern är runt 4 miljarder år nu

 

Pff, solen kan till och med slockna om 500 år men det är mycket mindre chans, gå inte offtopic nu annars låser dom tråden/ eller anmäler er/dig.

Redigerat av PouyaShirin
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...