ETS Skrivet 26 December 2009 Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 Hello, 1. Ja när jag spelar GTA San andreas så brukar jag ibland få problem med musen, asså jag kan nt se runt om mig, musen krånglar och det går bara att gå framåt,bakåt,vänster och höger liksom ni förstår hoppas jag. När jag trycker på ESC så stannar spelet och det går inte bort med någonting så jag blir tvungen att starta om datorn. Vad kan problemet vara? detta händer ibland bara men det är störande. 2. Jag kollade om min dator tål GTA SA och jag såg att den tålde den 100% utan problem men när jag spelar laggar det endo ibland, någon som vet varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 26 December 2009 Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 2. Du har för många program på i bakgrunden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 26 December 2009 Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 1: Har du testat med att installera om spelet? Testa också att patcha spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ETS Skrivet 27 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 1: Har du testat med att installera om spelet? Testa också att patcha spelet. Nej, för det börja att hända efter många missions så jag har inte instalerat om spelet. patcha? någon länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 December 2009 Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 http://www.google.com/webhp?hl=en#hl=en&am...36c7832dbb01be6 första resultatet :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.