💬
Logga in
Fuska.se

Xbox 360 Eller Nintendo Wii?

12 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #1

Rösta på vad ni tycker att jag ska köpa.

Motivera varför jag ska köpa just det.

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

xbox har bättre grafik och spelkänsla, wii är sämst och är bara kul när man är flera.

29 Dec 2009
Nivå 7 · Fuskare

Vad gillar du för spel? Som jag sa förrut, det är det som avgör.

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #4
↗ till inlägget

Vad gillar du för spel? Som jag sa förrut, det är det som avgör.

som jag svarade förut så gillar jag inte actionspel så mycket.

Och det är väll det mesta som finns till 360?

Nivå 6 · Fuskare

Gillar du Super Mario och Pokémon och är redo att punga ut 700kr per kontroll och köpa massa Wii Balance super mega ultra board för att "åka" skidor på en skärm med cirka 100 pixlar så rekommenderar jag Wii :)

Men jag röstade på Xbox 360 ändå :)

30 Dec 2009
Nivå 4 · Lärling

360 utan tvekan.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Är ni dumma? Köpa ett 360 när man inte gillar actionspel? Hur låter det att ni slutar rösta på vilken ni tycker om och istället väljer den han skulle ha mest kul med, wii

Och om du vill ha rätt svar, fråga inte här, fyllt med alldeles för många skjutberoende bias ungar

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

hivee har helt rätt

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

hivee har helt rätt

Ska du säga med din signatur
31 Dec 2009
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #10
↗ till inlägget

Är ni dumma? Köpa ett 360 när man inte gillar actionspel? Hur låter det att ni slutar rösta på vilken ni tycker om och istället väljer den han skulle ha mest kul med, wii

Och om du vill ha rätt svar, fråga inte här, fyllt med alldeles för många skjutberoende bias ungar

Vart ska jag fråga då?
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Vart ska jag fråga då?

Varför ska du fråga? Vem vet bäst vad du gillar för spel? Om du frågar andra kommer du inte få något vettigt svar, det finns ingen som är bäst
1 Jan 2010
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #12
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Vart ska jag fråga då?

Varför ska du fråga? Vem vet bäst vad du gillar för spel? Om du frågar andra kommer du inte få något vettigt svar, det finns ingen som är bäst

och hur ska jag veta vilket jag ska köpa då?
2 Jan 2010
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Vart ska jag fråga då?

och hur ska jag veta vilket jag ska köpa då?

How about du gör lite research, kollar spelutbud och trailers och själv kommer fram till ett svar? Alla tre är ungefär lika bra, alla har + och -, wii har gratis online, bättre spelutbud för dom som inte gillar fps, xbox har bättre grafik, större hårddisk, blabla

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in