💬
Logga in
Fuska.se

Ångrar Du Dig..

25 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #1

Ibland händer det att jag säljer/avinstallerar spel och sedan efter en period så vill man köra spelen igen.

Detta hände mig med Killzone 2, Crysis, Brothers in Arms o.s.v.

Och det känns så otroligt idiotiskt att vilja köpa spel man redan haft och kört.

Har detta någonsin hänt dig? Eller är jag bara dum i huvudet :D

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

Jaaaa :( Hade NFS:Carbon en gång som min bror skaffade åt mig, men sedan så avinstallerade jag den PGA lite minne :( Nu så har jag asmycket minne och har lust att spela ett bilspel som NFS.

Nivå 13 · Mästerfuskare

Aldrig sålt och aldrig avinstallerat. avinstallerar man sparar man sina save-files. eller så ser man till att ha en HDD med tillräckligt plats så man slipper avinstallera.

Nivå 9 · Veteranfuskare

klart jag har avinstallerat,men det är ju bara att installera igen.

dock har jag aldrig sålt ett spel.

Nivå 3 · Lärling

ja en gång, när jag sålde ett fps till min gamcube som handlade om utomjordingar.

själva konceptet är inte unikt men det är att man kunde göra egna banor och köra på där som jag saknar lite.

Nivå 6 · Fuskare

Säljer aldrig mina spel och när jag avinstallerar något så är det väldigt sällan jag ens tittar på det igen.

Nivå 9 · Veteranfuskare

Säljer aldrig mina spel. Aldrig :(

Nivå 6 · Fuskare

Ångrade att jag avinstallerade WC3 TFT.

Nivå 12 · Mästerfuskare

Jag ångrar att jag sålde Super Smash Bros. och Pokemon Puzzle League till N64 när jag var en liten knatte. Det första är ju kult och ett bra spel, det andra är det enda Puzzle League spelet som har bra AI.

↗ till inlägget

Jaaaa :( Hade NFS:Carbon en gång som min bror skaffade åt mig, men sedan så avinstallerade jag den PGA lite minne :( Nu så har jag asmycket minne och har lust att spela ett bilspel som NFS.

Om du ska köra ett NFS så ska det vara Most Wanted imo

jag sålde Super Smash Bros.
:o
Nivå 7 · Fuskare

Nej, jag ångrar mig inte. Om jag avinstallerar har jag väl en anledning.

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #12

Jag "panta" in Killzone 2, MGS 4 och några andra spel för att ha råd med nya spel. (Fattig jävel)

Skulle aldrig sålt dom om jag inte hade behövt.

Och avinstallera så tänker jag mer på spel du inte har skivan på. Ni hajar.. (A)

Nivå 6 · Fuskare

Säljer bara de som jag inte gillar/ändå aldrig kör så nej

Nivå 10 · Veteranfuskare

Jag har aldrig köpt nå spel utöver world of warcraft och det är lite svårt att sälja :P

Men jag har ångrat mig då päronen sålde iväg alla mina VHS favoriter :(

Har aldrig sålt ett enda spel.

Har inte heller ångrat mig när jag avinstallerat ett spel när jag inte hade skivan kvar.

Nivå 7 · Fuskare

Världens mest onödiga tråd!

Nej, de enda spel jag sålt har varit Sega Rally och Saints Row. Jag ångrar mig inte!

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Ibland händer det att jag säljer/avinstallerar spel och sedan efter en period så vill man köra spelen igen.

Detta hände mig med Killzone 2, Crysis, Brothers in Arms o.s.v.

Och det känns så otroligt idiotiskt att vilja köpa spel man redan haft och kört.

Har detta någonsin hänt dig? Eller är jag bara dum i huvudet :D

Oja

alla spel jag säljer/avinstallerar vill jag ha tillbaka dom :lol:

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #18
↗ till inlägget

Världens mest onödiga tråd!

Nej, de enda spel jag sålt har varit Sega Rally och Saints Row. Jag ångrar mig inte!

Håll käf*** och lämna tråden om den stör dig!

Okej. Bra att du inte ångra dig då.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Sålde Ratchet & Clank 1 & 2 för ett par år sen, 50 kr styck :( Köpte dock tillbaka på amazon ett par veckor sen

29 Dec 2009
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Sålde Ratchet & Clank 1 & 2 för ett par år sen, 50 kr styck :( Köpte dock tillbaka på amazon ett par veckor sen

Finns amazon i Sverige?

Ja, jag hade en gång ett spel som hette Empire dawn of the modern world, jag avintallerade det och nu kan jag inte hitta skivan :(

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in