BrokenHands Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 Varför ändras nivån på micen i windows 7 när man pratar för? det slutar alltid med att man inte hörs bara för den justerar nivån automatiskt den. kan man stänga av det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 Om det är i skype finns det en enkel inställning i skypes inställningar. Jag tror den inställningen ändrar i windows också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BrokenHands Skrivet 29 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 (redigerat) Om det är i skype finns det en enkel inställning i skypes inställningar. Jag tror den inställningen ändrar i windows också.Har inte skype installerat på min dator just nu :/ Fast jag pratar via msn, och det är då som det sänks. Jag har letat på inställningar efter något liknande som finns i skype där man väljer så att programmet inte justerar ljudet automatiskt. Redigerat 29 December 2009 av BrokenHands Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 Har du nån mjukvara för ljudkortet eller kör du med windows standard? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BrokenHands Skrivet 29 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 Hd realtek. Det va det som följde med datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 Åh det har jag också, ser du den orange ljud-knappen i adressfältet? Öppna den > Mikrofon > Kalibrera. Kan se lite annorlunda ut beroende på vilken version du har. Där kan jag i vilket fall välja att låta datorn justera volymen, välj att den inte ska göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BrokenHands Skrivet 29 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 Hittar inte det du sa:( Hur ser ditt ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 Såhär ser mitt ut.. kolla på avancerade inställningar uppe till höger. http://upload.snelhest.org/images/091229asdasdas.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BrokenHands Skrivet 29 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 (redigerat) Då kommer det upp en sån ruta, vilket jag tror inte har något med detta att göra. Redigerat 29 December 2009 av BrokenHands Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 Har samma problem som du fast jag har windows 7 ultimate 32bit. Fast i skype så går det inte inaktivera att skype ska ändra nivån på hur högt jag pratar. Tror det är något med Windows 7. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BrokenHands Skrivet 3 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Jag installerade om Skype sen fungerade det:) Tråden kan låsas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.