"Felet som uppstod var:
Ditt konto har tillfälligt spärrats. Spärren tas bort den 17/05-2037 11:30:18."
Har mailat admin, tyckte det lät lite roligt med "Tillfälligt spärrat" i 27 år :P
"Felet som uppstod var:
Ditt konto har tillfälligt spärrats. Spärren tas bort den 17/05-2037 11:30:18."
Har mailat admin, tyckte det lät lite roligt med "Tillfälligt spärrat" i 27 år :P
Det betyder permanent bann.
Haha okej, gissade det, ska ta reda på anledningen också ^^ Hade ju bara 3 varningar innan...
hur kan du skriva om ditt konto har blivit bannat?
↗ till inläggetTror man har nån dag på sig innan kontot bannas på riktigt.hur kan du skriva om ditt konto har blivit bannat?
↗ till inläggetNej. Om det står som det gjorde för han så kan man inte göra någonting..↗ till inläggetTror man har nån dag på sig innan kontot bannas på riktigt.hur kan du skriva om ditt konto har blivit bannat?
Korrekt, går igenom proxy med ett lånat konto.
↗ till inläggetNej. Om det står som det gjorde för han så kan man inte göra någonting..↗ till inläggethur kan du skriva om ditt konto har blivit bannat?
Tror man har nån dag på sig innan kontot bannas på riktigt.
↗ till inläggetSom jag sa. Du behöver inte gå via proxy, För dom ip-bannar inte dig.Korrekt, går igenom proxy med ett lånat konto.
↗ till inläggetDom ip bannar dig när du får din femte varning, när du bara får en varning så är du bara avstängd från sidan, inte ip bannad =)↗ till inläggetSom jag sa. Du behöver inte gå via proxy, För dom ip-bannar inte dig.Korrekt, går igenom proxy med ett lånat konto.
Fast, om man är varnad så kan man väl fortfarande logga in och så? Bara inte skriva något.
Att vara avstängd i 27 är en permban. Detta eftersom man tydligen måste sätta en tidsgräns på bans, och eftersom forumet antagligen inte finns så länge så blir det en permanent ban.
Varningar är ju bara några veckor.
↗ till inläggetOm man är varnad ja, men om man är bannad så kan man inte gå in på sidan överhuvudtaget.Fast, om man är varnad så kan man väl fortfarande logga in och så? Bara inte skriva något.
Det finns ingen IP-ban!
It's all in the cookiez. Rensa all sparad data i webbläsaren (Cookies, temp, sparade lösen etc) så går det att komma åt sidan igen.
↗ till inläggetFel, var så förut men inte längre. nu hjälper det inte att rensa cookies.Det finns ingen IP-ban!
It's all in the cookiez. Rensa all sparad data i webbläsaren (Cookies, temp, sparade lösen etc) så går det att komma åt sidan igen.
Bump.
Är det någon som vet varför Luxaxix blev bannad? Var det för hans "Årets P12" tråd?
↗ till inläggetKorrekt, går igenom proxy med ett lånat konto.
Det går inte att gå in med proxy på Fuska.se om man är bannad, jag försökte göra det när jag var "bannad" eller jag sa åt Admin att ta bort mitt konto, och det gick inte. Det sägs "Du har inte tillgång till den här funktionen".
Då använder du en dålig/Fel sorts proxy.
Det går..
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in