Hur får man mystery gift på pkmn crystal??? :blink:
Pokemon Crystal
I goldenrod city finns det ett höghus ( mart ). Gå upp där. På sista våningen ( inte vinden ). Våningen inann vinden, finns en tjej. Prata med hon!
Vad använder man Mystery Gift till?
Att få saker!
Vad för saker?
allt möjligt från gossedjur att ha hemma på sitt bord till pokébollar :DVad för saker?
hur får man det? :huh:
jag undrar en sak till jag har hört att man kan få gs boll när man gör mystery gift kan man det???
Jag har bara hört att man kan få g/s bollen på japanska versionen. Men jag vet int om det är sant :huh:jag undrar en sak till jag har hört att man kan få gs boll när man gör mystery gift kan man det???
vad är GS boll.
det är en pokeboll gjord av guld som det är några ingraderingar som liknar G och S ;)vad är GS boll.
hur gör man grejer med mystery gift
mystery gift är bra!
du kan lyckas att få Master boll
för att använda mystery gift måste man ha två game boy color och ha dem dära svarta ovanpå game boyet och så måste båda spelen ha mystery gift.
coolt det visste jag inte tack!!
Gohan menar du linkcabel????
Näe om du använder link kabel från ett game boy till ett annat så funkar det inte men där det är svart och båda har mystery gift och startar om game boyet så står det i menun
Jaha
min crystal är gjord i japan så tror ni att jag kan få GS bollen rån mystery gift?