admin Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Extralänken kommer att tas bort pga missbruk. Det går därför inte att samla in fler UK från och med nu. Den 31/1-2010 tas extralänken bort helt. För att byta in dina UK så måste du kontakta admin (mig) på sidan innan den 31/1-2010. Uppge hur du har samlat ihop dina UK och vad du vill byta in de mot. Därefter kommer en manuell kontroll göras och du kommer att få de inbytta om allt stämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Jaha, Trevligt. Aldrig använt det ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RySSEN Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 (redigerat) Extra länk? Redigerat 1 Januari 2010 av RySSEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Tack Kattgruppen! :) Ni är verkligen sämst, lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Stekpanna Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Tack Kattgruppen! :) Ni är verkligen sämst, lol. Som om du använde det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 (redigerat) Tack Kattgruppen! :) Ni är verkligen sämst, lol. Som om du använde det? Nej, det gjorde jag inte. Jag är inte såpass patetisk. :PNär man tänker efter.. så är det fan bara kattgruppen som gör sånt här. Redigerat 2 Januari 2010 av nobbify Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Tack Kattgruppen! :) Ni är verkligen sämst, lol. Vad menar han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Tack Kattgruppen! :) Ni är verkligen sämst, lol. Vad menar han? Några ur kattgruppen använde ett script för att få UNIKA KLICK, men som vanligtvis så failade dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Om de skulle failat skulle ju admin inte behöva ta bort den.Det jag menade var att dem trodde på fullaste allvar att dem skulle kunna fixa tusentals UK utan att bli upptäckta. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Om de skulle failat skulle ju admin inte behöva ta bort den. Det jag menade var att dem trodde på fullaste allvar att dem skulle kunna fixa tusentals UK utan att bli upptäckta. :D Hur mycket lyckades de med då? Inte vet jag.. Fråga dem istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Happiness Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 nobbify, vad är det som får dig att dra slutsatsen om att det är medlemmar ut Kattgruppen som har missbrukat extralänkarna? Kan ju likaväl vara medlemmar utanför ett gruppforum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChuckNorris Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Det jag menade var att dem trodde på fullaste allvar att dem skulle kunna fixa tusentals UK utan att bli upptäckta. :DTydligen så måste ju vi lyckats med att få en massa tusentals klick med tanke på att det är så allvarligt då det måste finnas stora brister i det här systemet som vi upptäckt och som admin inte kan fixa och inte kommer att fixa, därför avskaffar han det. Ganska enkelt, right? Fast nu har ju inte Kattgruppen något med det att göra vad jag vet. Sedan blir det ganska roligt att få höra vart dina fördomar kommer ifrån. Nåja, lika bra att UK systemet avskaffas då jag inte kan läsa något om missbruk ang. UK i reglerna, om man kan reglerna så vet man att "missbruk" bara nämns i §3.10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.