💬
Logga in
Fuska.se

Prestige

32 svar · startad

Nivå 1 · Novis

Vad tjänar ni på att stanna? Jag kommer iaf fortsätta hela tiden. Liksom, online-delen är väl gjord för att spela och levella för skojskull?

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Vad tjänar ni på att stanna? Jag kommer iaf fortsätta hela tiden. Liksom, online-delen är väl gjord för att spela och levella för skojskull?

Om det hade varit ett mmorpg kanske, men inte i ett fps. Jag vill kunna köra med alla vapen och perks, vill inte att andra ska ha ett övertag över mig.
7 Feb 2010
Nivå 1 · Novis

Det är bara ett spel, ta det inte så seriöst.

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Det är bara ett spel, ta det inte så seriöst.

Varför då? Jag har inte kul när mitt lag förlorar och jag har 10-14 i stats.
Nivå 1 · Novis

10-14 är inte så illa. När jag brukar spelar så föredrar jag att använda Intervention, och jag får vanligtvis runt 15- 7.

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

10-14 är inte så illa. När jag brukar spelar så föredrar jag att använda Intervention, och jag får vanligtvis runt 15- 7.

10-14 är 0.71 k/d medan 15-7 är 2.14. Ganska stor skillnad. Och 10-14 för mig är dåligt eftersom jag brukar ha 3 k/d i en normal match.
Nivå 5 · Fuskare

Jag ska prestigea (LOL)

9 Feb 2010
Nivå 4 · Lärling

jag tänkte inte prestiga mer än en gång, men emblemet för 1a prestige var så ful så jag prestigade, plus så hade jag tröttnat på att inte gå upp i rank ^^

21 Feb 2010
Nivå 4 · Lärling

jag kommer prestiga igen så fort jag får chansen, tycker det är kul att levla fort ^^

föresten är det någon som vet hur man får mw2 title/emblem?

22 Feb 2010
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

jag kommer prestiga igen så fort jag får chansen, tycker det är kul att levla fort ^^

När du har kommit till Prestige 1, Level 69.

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

När du har kommit till Prestige 1, Level 69.

tackar, gäller det båda två?

15 Mar 2010
Nivå 6 · Fuskare

Palla prestiga, coolare typ title eller vad man säger. och liksom en till class.

Jag behöver bara 3 classer.

1 Submachine gun

1 Sniper

1 LMG..

Nivå 2 · Novis

stannar ett tag, sen prestigar jag

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in