Vad tjänar ni på att stanna? Jag kommer iaf fortsätta hela tiden. Liksom, online-delen är väl gjord för att spela och levella för skojskull?
Prestige
↗ till inläggetOm det hade varit ett mmorpg kanske, men inte i ett fps. Jag vill kunna köra med alla vapen och perks, vill inte att andra ska ha ett övertag över mig.Vad tjänar ni på att stanna? Jag kommer iaf fortsätta hela tiden. Liksom, online-delen är väl gjord för att spela och levella för skojskull?
Det är bara ett spel, ta det inte så seriöst.
↗ till inläggetVarför då? Jag har inte kul när mitt lag förlorar och jag har 10-14 i stats.Det är bara ett spel, ta det inte så seriöst.
10-14 är inte så illa. När jag brukar spelar så föredrar jag att använda Intervention, och jag får vanligtvis runt 15- 7.
↗ till inlägget10-14 är 0.71 k/d medan 15-7 är 2.14. Ganska stor skillnad. Och 10-14 för mig är dåligt eftersom jag brukar ha 3 k/d i en normal match.10-14 är inte så illa. När jag brukar spelar så föredrar jag att använda Intervention, och jag får vanligtvis runt 15- 7.
Jag ska prestigea (LOL)
jag tänkte inte prestiga mer än en gång, men emblemet för 1a prestige var så ful så jag prestigade, plus så hade jag tröttnat på att inte gå upp i rank ^^
jag kommer prestiga igen så fort jag får chansen, tycker det är kul att levla fort ^^
föresten är det någon som vet hur man får mw2 title/emblem?
↗ till inläggetjag kommer prestiga igen så fort jag får chansen, tycker det är kul att levla fort ^^
När du har kommit till Prestige 1, Level 69.
↗ till inlägget↗ till inläggetjag kommer prestiga igen så fort jag får chansen, tycker det är kul att levla fort ^^
När du har kommit till Prestige 1, Level 69.
tackar, gäller det båda två?
Palla prestiga, coolare typ title eller vad man säger. och liksom en till class.
Jag behöver bara 3 classer.
1 Submachine gun
1 Sniper
1 LMG..
stannar ett tag, sen prestigar jag