Titta i forumet N64 det är nästan bara Oot.Jo men det brukar vara det populäraste. Hur vet du då att Ocarina of Time är det populäraste bland de 2?
Vad Är Z64?
Japp, men jag tycker det är onödigt många trådar om Ocarina Of Time.
mm..det var bättre innan med en klistar tråd....
Var kan man köpa z64(zipdrivern)
söker medlemar...(DK64 @ 28/04-2004 16:48:56)Har du en emulator?...
Ja.. och massa roms.
ladda ner allt på www.n64emulator.has.it
Bli järna medlemna på forumet också!(Forumet söker moderatorer)
Jag tror jag ska bli medlem.(DK64 @ 06/06-2004 08:26:57)(DK64 @ 28/04-2004 16:48:56)Har du en emulator?...
Ja.. och massa roms.
ladda ner allt på www.n64emulator.has.it
Bli järna medlemna på forumet också!(Forumet söker moderatorer)
söker medlemar...
det kommer upp lite då och då på tradera..Var kan man köpa z64(zipdrivern)
Vad är en zipdriver för nåt?(0014 @ 06/06-2004 11:46:37)Var kan man köpa z64(zipdrivern)
det kommer upp lite då och då på tradera..
en sak man kan spela N64 spel med...man sätter in en speciell diskett i datan och laddar ner roms...sen så kör man med disketten i zipdrivern...
Jaha, så man kan spela N64 på dator?en sak man kan spela N64 spel med...man sätter in en speciell diskett i datan och laddar ner roms...sen så kör man med disketten i zipdrivern...
nej, man laddar ner roms från datan till en diskett, sen för man in disketten i N64:at..
Okej, då vet jag. Kanske borde man ta upp det där med klistrad tråd i Allmänt, eller fuska.se. Eller vad tycker ni?nej, man laddar ner roms från datan till en diskett, sen för man in disketten i N64:at..
vad borde vara klistrat?
Vissa ämnen. Men jag tror ändå inte att det håller. Te x som Zelda: Ocarina Of Time. Men Moderatorerna måste vara snabba på plats om någon startar ett nytt ämne som redan finns klistrat, och jag tror inte det håller. :rolleyes:vad borde vara klistrat?
nja, men det borde ändå finnas en officiel zelda tråd eftersom 94% av alla ämnen handlar om just det..
Jo, det är det jag försökte komma fram till...nja, men det borde ändå finnas en officiel zelda tråd eftersom 94% av alla ämnen handlar om just det..
de flesta zelda sidor jag sett skriver zelda 64... men det e samma som zelda GC när det får ett namn kommer det fortfarande kallas zelda GC på flera ställen!jo, jag tror en del säger zelda 64 fast det inte heter så ;)