💬
Logga in
Fuska.se

Ovanligt Att Vara Uppe På Nätterna?

50 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #41

Va uppe till 6 på morgonen sen sovde till klockan halv 6 på dagen :S

Sen skulle jag så klart gå och lägga mig om 5 timmer efter jag hade vaknat.. somnade inte fören klockan halv 4 på natten, dagen innan skolan.

Bestämmer mig varje skoldag att lägga mig 22.00 fast det blir alltid utböjt till 00.00. Sen gör jag aldrig läxor, känns fan jobbigt med skolan. :rolleyes:

12 Jan 2010
Nivå 4 · Lärling

Jag var uppe till elva igår,och somnade nog inte innan ett.

Sov bara till fem.Lol :).

Nivå 12 · Mästerfuskare

Vänder på dygnet 100% under lovet.

Somnar typ 9-10 på morgonen och vaknar 22-23 på kvällen. :)

Sista dagen innan skolan så "dygnar" jag, eller ja, sådär, trevligt.

Nivå 5 · Fuskare

Meh, kunde inte sova dagen innan skolan började, kommer ihåg klockan var 5.23 något sist :(

Nivå 9 · Veteranfuskare

Jag hatar att vända på dygnet. Helst vill jag vara påklädd och klar klockan 10 på helgerna och loven så att jag kan njuta av dagen. Gå och lägg dig samma dag som du vaknade på loven och en tid som du tycker passar dig själv att gå och lägga sig på vardagen. Jag lägger mig nio varje dag annars är jag dödstrött på morgonen. Själv gick jag och la mig ungefär halvelva på lovet.

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Förstör min sömncykel helt på lov, är uppe till morgonen och sover hela dagen. Skönare så, mycket roligare att nörda framför datorn när det är mörkt :3

quote for ze truth.

Tycker mycket mer om nätterna, man är ensam då, inget tjaffs från föräldrarna.

ÄR då föräldrarna tjafsar på mig
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Suttit uppe till 05:00 typ varje dag. (lovet)

Kanske runt den tiden, har man lov.

ska man vara länge vaken!

Mina föräldrar somnar vid 10..

13 Jan 2010
Nivå 1 · Novis

Vanligt på vardagarna är jag uppe väldigt sent som är väldigt dumt gjort, då mina polare håller kvar mig i skype. Vilket resulterar i att jag blir hur trött som helst under skolan, men ska försöka förbättra mig på det.

14 Jan 2010
↗ till inlägget

Har ju vart ledig nåra veckor nu och har nästan var uppe till klockan 5 på natten varenda dag när jag har varit hemma..

Jag är ju 13 år snart 14, är jag helt ovanlig och nörd? ^^

Att vara uppe sent på natten är väl inte så farligt. Men till skillnad från din ålder, skulle jag nog inte vara uppe så länge.

Nivå 4 · Lärling

Att gå upp klockan sju eller åtta och sitta på ett kontor/i ett klassrum i ett x antal timmer är......konstigt.

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in