vilken väg var det till forest temple?
börgan var väll höger vänster höger vänster?
vilken väg var det till forest temple?
börgan var väll höger vänster höger vänster?
det kan inte jag svara på
Svara inte alls då
du när vi har gort trädet på zelda ocarina of time då börjar det om då måste man göra om trädet igen så då fattar jag inget. :wacko:
Hör inte till tråden.
Du ska först höger, sen vänster sen höger, sen spela Sarias song för Kokoripojkensk gå bort , sedan gå igenom den öppningen, sedan framåt
sedan vänster och sedan höger, och Voila, du är i Meadow!
Tack
man kan även se vilken väg som är rätt. man ställer sig vid en öppning. är det svart då så är det den rätta vägen. om det lyser så är det vägen ut ur skogen. :blink:
det är tvärtom!
nej, geparden har rätt! fast det är inte svart när man ska till sacred forest meadow men de är kanske en annan sak ;)
Musiken blir blir starkare vid rätt öppning.
PS.prova själv
men det är också sant att det är svart vid rätt öppning. Jag tror att genom lost woods så kan man komma till många ställen och för att komma till forest temple tror jag man måste ha hookshot man får den på graveyard under gravsten på vänstra sidan som har blommor framför man måste hoppa i och prata med någon sen ska man tävla med han om man kommer in i rätt tid(du ska inte komma förre han utan bara komma in i rätt tid) då kommer en kista fram och i den fins det en hookshot. Hoppas jag har förklarat bra :D
Men efter man varvat spelet blir det inte starkare efter som jag gort det.
Och jag fattar inget av ditt meddelande. Skriv begripligt, tack.du när vi har gort trädet på zelda ocarina of time då börjar det om då måste man göra om trädet igen så då fattar jag inget. :wacko:
vad ska man få i forest tempel ???
ja klarade bossen o fick den dära medaljen av tjejen
men det e fortfarande en pil över lost forest på min karta ???
:s
Man ska få pilbågen i forest temple... den pilen du menar har något med biggoron sword att göra...
alltså för att få Biggorons sword, så måste du först gå till tjejen i Kakariko village och hjälpa henne att samla in alla hönor, då får du en blå höna, och så vidare... pilarna visar vart du ska gå och hitta en nästa person som vill ha den saken och då får du en ny sak etc etc.Man ska få pilbågen i forest temple... den pilen du menar har något med biggoron sword att göra...
behöver du hjälp med vart du ska gå så säg till bara :)
jag vet inte jag har samma sak vad e det man ska göra
cider du vet ju nästan allt kan inte du svara :unsure:
Ja, allt upp till Water tenple iallafal. :)jag vet inte jag har samma sak vad e det man ska göra
cider du vet ju nästan allt kan inte du svara :unsure:
Den pilen är till för att du ska se vart du ska gå för att komma vidare i biggoronsword quest
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in