Hoppa till innehåll

Cod4 Bättre Än Mw2?


Easton
 Dela

Rekommendera inlägg

Suck... finns det massa med nukes i mw1? Börjar tröttna på allt sånt man får när man har ett bra killstreak. Att bli dödad av någon som har det är ännu tråkigare.. Som idag.. Jag blev nukad 2 ggr... Sen så nästa bana så var tydligen jag hosten och när en skulle nuka så sa jag "bb fags" och spelet avbröts för dom :D Lirade med en polare så jag vet att hela spelet avbröts.

Det ska inte avbrytas, spelet ska hitta en ny host. O:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Suck... finns det massa med nukes i mw1? Börjar tröttna på allt sånt man får när man har ett bra killstreak. Att bli dödad av någon som har det är ännu tråkigare.. Som idag.. Jag blev nukad 2 ggr... Sen så nästa bana så var tydligen jag hosten och när en skulle nuka så sa jag "bb fags" och spelet avbröts för dom :D Lirade med en polare så jag vet att hela spelet avbröts.

Det ska inte avbrytas, spelet ska hitta en ny host. O:

 

Ne, det blev så att dom blev disconnectade.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Saknar vissa utmaningar från COD4, bland annat gyllene kamoflage, det var ett bra bevis på ens skicklighet. Sen var det skönare med servrarna, alla hade i princip samma lagg, så man märkte inte av det (iallafall inte mycket).

 

Men MW2 har vissa positiva saker som, flera killstreak belöningar. Dessutom finns det nya vapen + vapen tillägg och nya Perks. Grafiken har även förbättrats vilket inte direkt är negativt. :D

 

Lirar mkt MW2 nu men kommer så klart att fortsätta med COD4 också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tyckte att båda spelen har sina för och nackdelar. Mw1 kändes som det hade mer realism, mer "riktigt" krig. MW2 har en mer arkadliknande eller "skojig" ton.

 

MW1 var enklare och mer..."Här har du en M16. Döda folk". MW2 är mer pryttlar och grejer. Heartbeat sensors, tactical insertion och allt det där.

 

Dock så har MW2 några stora nackdelar som MW1 inte har.

 

*Knife fags (maraton, lightweight och commando med tactical knife och någon pistol)

 

*Dubbla 1887-mongos

 

*Nuke farmers

 

Seriöst, inga av ovanstående borde få leva.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tyckte att båda spelen har sina för och nackdelar. Mw1 kändes som det hade mer realism, mer "riktigt" krig. MW2 har en mer arkadliknande eller "skojig" ton.

 

MW1 var enklare och mer..."Här har du en M16. Döda folk". MW2 är mer pryttlar och grejer. Heartbeat sensors, tactical insertion och allt det där.

 

Dock så har MW2 några stora nackdelar som MW1 inte har.

 

*Knife fags (maraton, lightweight och commando med tactical knife och någon pistol)

 

*Dubbla 1887-mongos

 

*Nuke farmers

 

Seriöst, inga av ovanstående borde få leva.

Commando perken är ju så jävla fånig. Man kan knappt skjuta killen när han flyger fram emot en...

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tyckte att båda spelen har sina för och nackdelar. Mw1 kändes som det hade mer realism, mer "riktigt" krig. MW2 har en mer arkadliknande eller "skojig" ton.

 

MW1 var enklare och mer..."Här har du en M16. Döda folk". MW2 är mer pryttlar och grejer. Heartbeat sensors, tactical insertion och allt det där.

 

Dock så har MW2 några stora nackdelar som MW1 inte har.

 

*Knife fags (maraton, lightweight och commando med tactical knife och någon pistol)

 

*Dubbla 1887-mongos

 

*Nuke farmers

 

Seriöst, inga av ovanstående borde få leva.

Commando perken är ju så jävla fånig. Man kan knappt skjuta killen när han flyger fram emot en...

 

eller hur

Marathon och Lightweight gör dom ju omöjliga att se dom när dom rundar hörnet 10meter bort

Och med Commando måste man ha otroliga reflexer för att ens ha en chans att döda dom <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Noodles

Själv tycker jag att MW2 är hästlängder bättre än COD4. Dock så gäller detta inte storyn.

 

Sen om ni fastnar på en låda är det erat eget fel.

Ni klagar på en massa saker som är erat eget fel ju ^^

så det är vårat fel att lådorna inte syns

det är vårat fel att IW har laggt ut dom där?

 

Ofta man springer på en låda. De är ju menade för skydd. Förstår inte hur ni kan springa in i lådor, maps please.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...