Hoppa till innehåll

Dit Absoluta Värsta Dag Någonsin :/


Saddam
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 59
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

hm antingen äre när jag äntligen fick min diagnos på mina ryggproblem jag hade haft i över 2 år, läkarna kallade det för träningsvärk medan jag var bergsäker på att det var något annat,, Visade sig att jag hade en kota i ryggen som var spräckt, en disk som åkt iväg pga. kotan och nerver som ligger i kläm, och fick 50/50 på att det skulle bli sämra (kunde dock aldrig bli bra igen)

Så jag fick lägga ner skidåkningen, och kunde inte jogga på 1 år pga av smärtan

 

Eller så äre när jag fick bryta kontakten med min allra bästa vän pga. av känslorna för henne och ville inte att hon skulle att hon skulle behöva välja mellan mig eller en annan kille

 

 

Båda var lika tråkiga, men smärtan från ryggen har jag lärt mig leva med och efter hård träning så kan jag äntligen jogga/springa längre sträckor igen (dock inte över 3timmar, då mår jag piss dagen efter). Men att förlora någon som betyder mkt för en är en sak man aldrig vänjer sig vid

Så hon hade alltså känslor för er båda? Vilken skank!

 

jep, iaf enligt henne själv

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När min kusin dog för 1 år sen. Tiden går fort....

Beklagar. :unsure: der känns verkligen hemskt. Hur gammal var Han/Hon?

 

Varför skulle du tycka det känns verkligen hemskt när hans kusin har dött för ett år sen? Visa känslor kan man, men ljuga för att få den andra att må bättre är bara elakt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag failade ett hopp över ett högt staket och trillade ner med hakan först ner mot asfalten med lite grus. Började blöda rätt så mycket men jag kände ingen smärta alls.

 

Kom också på att när min kompis dog för drygt ett och ett halvt år sedan han dog. Han dog då några av mina kompisar inklusive honom brottades lite lätt på en tågstation och en råka knuffa lite väl hårt så han trillade ner på spåret och tåget kom. Riktigt jobbigt. Min gammelmormor har inte ens dött.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Cakeguy

Min värsta dag var när jag skulle till min kompis mackan och sen bakom ett hus kommer 10 st i ett gäng och tar upp mig i kragen och skäller ut mig och hotar mig för att jag drygade med en tjej på msn...

pwned

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...