💬
Logga in
Fuska.se

Undersökning

46 svar · startad · 🔒 låst

14 st.

Ca 21 st.

går la 23st i min klass. Fast det brukar bara vara max 10st som kommer.

27

7 Feb 2010

41, fast vi är uppdelade i A o B men vi får inte kalla de olika klasser även om vi inte har en enda lektion alla 41. Skumma skola. :huh:

Men i B är vi 18 typ.

25

26

22....,-,

Detta glorifierande fina chatt-rummet har förvandlats till ett litet omoget tolv årigt debatt-forum om hur många elever det finns i din klass, herregud - God bless the 2007's.

32st

14st

8 Feb 2010
↗ till inlägget

Detta glorifierande fina chatt-rummet har förvandlats till ett litet omoget tolv årigt debatt-forum om hur många elever det finns i din klass, herregud - God bless the 2007's.

En person gör ett skolarbete som går ut på att undersöka hur stora skolklasser i Sverige är, och då gör han en tråd i ett forum med medlemmar från hela Sverige. Var är den omogna "tolv åriga" (*host* särskrivning *host*) delen? :huh:

Senast ändrad:

↗ till inlägget
↗ till inlägget

En person gör ett skolarbete som går ut på att undersöka hur stora skolklasser i Sverige är, och då gör han en tråd i ett forum med medlemmar från hela Sverige. Var är den omogna "tolv åriga" (*host* särskrivning *host*) delen? :huh:

Jadu, för att vara helt ärligt vet jag inte. Vet inte om jag var berusad eller vad som träffade den yttersta delen av min hjärna, beklagar.

9 Feb 2010
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jadu, för att vara helt ärligt vet jag inte. Vet inte om jag var berusad eller vad som träffade den yttersta delen av min hjärna, beklagar.

Man dricker inte om man inte kan behärska sig som berusad, man har en skyldighet och ha kontroll över sig.

Du som är över 20 borde veta det istället för att klanga på dem yngre.

Röstar blankt, vet inte hur många.

28

Det går 24 elever i min klass om man räknar med mig!

10 Feb 2010

23 går i min klass.

Trådstartare #39
Ni som ännu inte har röstat, passa på att göra det nu. Denna tråd kommer att låsas någon gång mellan kl. 18-20 imorgon.

18

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.