Så här ser det ut på aktivitetsfältet på mitt Windows 7 hur ändrar man så att det är bild som när man installerar Win 7
Konstigt Med Aktivitetsfältet (windows 7)
A what? Menar du den rutan som brukade komma när man installerar saker i Xp/Vista eller?
Konstigaste tråden ever? Den där rutan visar att du laddat ner något med Chrome...
↗ till inläggetKolla igen.Konstigaste tråden ever? Den där rutan visar att du laddat ner något med Chrome...
↗ till inläggetJag är blind, sorry :(↗ till inläggetKolla igen.Konstigaste tråden ever? Den där rutan visar att du laddat ner något med Chrome...
Vad är problemet :S?
han vill ha en bild på crome inte text
↗ till inläggetDå får han skaffa någon annan webbläsare då. Det är så i Chrome.han vill ha en bild på crome inte text
↗ till inläggetEh nej det är det inte? Jag använder chrome och har aldrig sätt det där↗ till inläggetDå får han skaffa någon annan webbläsare då. Det är så i Chrome.han vill ha en bild på crome inte text
↗ till inläggetEh nej det är det inte? Jag använder chrome och har aldrig sätt det där↗ till inläggethan vill ha en bild på crome inte text
Då får han skaffa någon annan webbläsare då. Det är så i Chrome.
Har du windows 7?
Det va så för mig har jag för mig.
↗ till inlägget↗ till inläggethan vill ha en bild på crome inte text
Då får han skaffa någon annan webbläsare då. Det är så i Chrome.
Eh nej det är det inte? Jag använder chrome och har aldrig sätt det där
Har du windows 7?
Ja, men det kanske är någon inställning?
Kan det vara. Det va iaf så för mig, också en sak jag reagerade över när jag först såg det.
Du menar så det ser ut så här?
http://gettingeek.com/wp-content/uploads/2...ero-Taskbar.JPG
Du måste ställa in Aero.
Hägerklicka på skrivbordet.
Välj anpassa.
Sen minns jag inte mer. Sitter vid en XP dator.