Hayna Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2010 (redigerat) Så här ser det ut på aktivitetsfältet på mitt Windows 7 hur ändrar man så att det är bild som när man installerar Win 7 Redigerat 5 Februari 2010 av Hayna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2010 A what? Menar du den rutan som brukade komma när man installerar saker i Xp/Vista eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2010 Konstigaste tråden ever? Den där rutan visar att du laddat ner något med Chrome... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2010 Konstigaste tråden ever? Den där rutan visar att du laddat ner något med Chrome...Kolla igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2010 Konstigaste tråden ever? Den där rutan visar att du laddat ner något med Chrome...Kolla igen. Jag är blind, sorry :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2010 Vad är problemet :S? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2010 han vill ha en bild på crome inte text Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2010 han vill ha en bild på crome inte textDå får han skaffa någon annan webbläsare då. Det är så i Chrome. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2010 han vill ha en bild på crome inte textDå får han skaffa någon annan webbläsare då. Det är så i Chrome. Eh nej det är det inte? Jag använder chrome och har aldrig sätt det där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2010 han vill ha en bild på crome inte text Då får han skaffa någon annan webbläsare då. Det är så i Chrome. Eh nej det är det inte? Jag använder chrome och har aldrig sätt det där Har du windows 7? Det va så för mig har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2010 han vill ha en bild på crome inte text Då får han skaffa någon annan webbläsare då. Det är så i Chrome. Eh nej det är det inte? Jag använder chrome och har aldrig sätt det där Har du windows 7? Ja, men det kanske är någon inställning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2010 Kan det vara. Det va iaf så för mig, också en sak jag reagerade över när jag först såg det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.