Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Påtal om skolan jag har ett par vänner där som är snälla men på fritiden röker de hela tiden och de e bara 12 de frågar fall jag vill ha cigg men jag säger ja när jag inte vill de blir sura fall jag inte vill nått bra råd ?

• Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Påtal om skolan jag har ett par vänner där som är snälla men på fritiden röker de hela tiden och de e bara 12 de frågar fall jag vill ha cigg men jag säger ja när jag inte vill de blir sura fall jag inte vill nått bra råd ?

Va i helvete? 12? Jävla tuffingar alltså.. ta inte ett cigg.... Va hellre den kloke.

Förresten säg det till nån för att p12:or ska inte röka precis....

Skrivet (redigerat)

Vet en här där jag bor som börja röka när han gick i 5an (12 år). Så omoget.

EDIT: Ta iaf inte en cigg. Bara barnsligt. Tycker det är skit töntigt att blåsa in rök i lungorna sen blåsa ut det igen.

Redigerat av jacob_96
Skrivet

Tack men man får väl bara ett kortare liv a cigg?? jag sak iaf då inte röka

Japp. Man förkortar sitt liv med 5 minuter för varje cigg.

Räkna ut ungefär hur många dagar det blir på ett år? Många.

Gäst Swedishmoose
Skrivet (redigerat)

Dom borde spela pokemon, inte röka :closedeyes:

Hivee Vad f*n menar du med att spela Pokemon? Du jag känner ingen tolvåring som spelar Pokemon! du vi gör lika mycke skit som du gör men också lika mycket bra saker!

Ont: Du bör inte röka!

Redigerat av Swedishmoose
Skrivet

Dom borde spela pokemon, inte röka :closedeyes:

Hivee Vad f*n menar du med att spela Pokemon? Du jag känner ingen tolvåring som spelar Pokemon! du vi gör lika mycke skit som du gör men också lika mycket bra saker!

Vad snackar du om?
Gäst Swedishmoose
Skrivet

Du skrev att tolvåringar bör spela Pokemon men det är så fel! Det du gorde är en liten kränkning! Tänk på vad du säjer lille pöjk!

Gäst Swedishmoose
Skrivet

Det är typ en av 30 som gör det och du drog alla över en kant! Det skulle vara som om jag sa till dej ingen 16:åring kan köra moppe! Du skulle nog ta illa vid då eller hur?

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...