Tänk om en komet kommer nästa vecka då? Då går ju jorden under UNDER OS. :lol:
Tänk om en komet kommer nästa vecka då? Då går ju jorden under UNDER OS. :lol:
↗ till inläggetdet här kan inte vara sant om jordens undergång 2012. det kommer ju vara en olympics då.typ alla kommer dit är redo för tävla så går jorden under lolz. och ps4 ska ju komma 2012 så jorden kommer inte gå under än.
jo 2012 tänker jorden såhär:
"dags att gå under, nej förästen: dom ska ju släppa PS4 och så är det ju OS också. Jag väntar med att gå under.
Kanske nästa år"
jag tror inte det
men jag tror absolut inte på domedagen
↗ till inläggetNej, det gör det inte. PS4 kommer inte komma ut innan 2015.jag sa att ps4 kommer ut inget annat.
↗ till inläggetjag sa att ps4 kommer ut inget annat.
och att det skulle vara OS det året
Sjukt det här.
Tänkt vad 2012 har påverkat folk.
2012 är året då något stort kommer att hända!
Inget nämnvärt jämtemot 9/11, tsunamin, invasionen av Irak osv, men men.
2012 har ganska starka uppbackningar för att något som man kan klassa som en domedag kan inträffa, kanske inte just här uppe i norden men på andra delar av världen, eller en del i alla fall.
Minna damer och herrar 2012 är ett val år....
Damn, alla var jävligt aggressiva här va?! Varje "haha, jorden kan inte gå under 2012, jag vill spela ps4" blir "HUR FAN VET DU ATT DET INTE SKA GÅ UNDER FÖR ATT DU VILL SPELA PS4?!" diskussioner. Sexigt värre !
---
2012 blir väl som alla andra "förutspådda" händelser, året går och dem som förutspådde det skäms. Fanns någon som spådde att Jesus skulle komma till jorden typ 1980, 1980 kom och gick. Då sa han att han hade tagit fel datum, det var 1985. 1985 kom och gick, då sa han att Jesus fanns bland oss redan, att han hade kommit. IN HIS PANTZ MON!
Ifall någon kom och sa att han var Jesus skulle han antagligen spärras in på psykhem.
↗ till inläggetMen hallå... det står ju så på wikipedia!↗ till inläggetJag tror på att världen kommer gå åt helvete 2012... Tror att Gud kommer att göra något mot oss.
Kan man fråga vad du baserar det på?
Och wikipedia har alltid rätt? Tänk på att det kan vara idioter som bara tror det för vad alla andra säger!
Jag tror inte det men men man vet aldrig.
↗ till inlägget↗ till inläggetJag tror på att världen kommer gå åt helvete 2012... Tror att Gud kommer att göra något mot oss.
Men hallå... det står ju så på wikipedia!
Och wikipedia har alltid rätt? Tänk på att det kan vara idioter som bara tror det för vad alla andra säger!
Jag tror att wikipedia är en källa man alltid kan lita 100% på.
↗ till inlägget↗ till inläggetJag tror på att världen kommer gå åt helvete 2012... Tror att Gud kommer att göra något mot oss.
Faktiskt så är det oftast rätt då dom stora artiklarna kontrolleras ;)
Absolut inte till 100% med tanke på att vem som helst kan gå in och ändra saker där.
Vad det än står på wikipedia så är det fel, ingen eller något kan förutspå framtiden.
Om det är över Maya kalendern så tror inte Maya indianerna på 2012 domedagen, inte då tidens maya indianer heller, det finns inga bevis på att dom trodde att jorden skulle gå under då.
Absolut inte till 100% med tanke på att vem som helst kan gå in och ändra saker där.
Men ändringen måste först godkännas eller hur? :P
Wikipedia har inte egna åsikter, det står bara vad andra viktiga grupper och personer har sagt
Viktiga?
Vem som helst som har ett konto på wikipedia kan skriva vad som helst.
Du missförstår, jag sa att det som står på wikipedia endast är fakta, vad andra (viktiga) personer har sagt, inte vad personerna som editar tycker
Vad står det på wikipedia då?
Jag sa det nyss? Vad andra personer har sagt och skrivit (och den allmänna uppfattningen), det står på wikipedia, dvs. inte vad Olof från Skellefteå t.ex. har för åsikt
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in