irak_king Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 (redigerat) Hej! Jag har tänk mig att bygga en egen dator! Jag har en gammal skräp dator.. Som jag ska göra till en bättre Asså det ändå jag vill är att den ska klara av CS 1.6 på ett flytande sätt ( som 60fps eller uppåt ) på alla mods. Och här är frågan: VAD BEHÖVER JAG? :D - Moderkort? - RAM minne? - Processor? - Grafikkort? Nåt mer? Ge mig tips på villka jag ska köpa! Har råd med max 1000kr. Mycket tacksam för svar! SNÄLLA SVARA OM NI VET Redigerat 27 Februari 2010 av irak_king Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 Om den inte klarar 1.6 på 60fps så är det bättre att köpa en helt ny dator. Det säljs knappt delar idag till datorer så gamla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 Hej! Jag har tänk mig att bygga en egen dator! Jag har en gammal skräp dator.. Som jag ska göra till en bättre Asså det ändå jag vill är att den ska klara av CS 1.6 på ett flytande sätt ( som 60fps eller uppåt ) på alla mods. Och här är frågan: VAD BEHÖVER JAG? :D - Moderkort? - RAM minne? - Processor? - Grafikkort? Nåt mer? Ge mig tips på villka jag ska köpa! Har råd med max 1000kr. Mycket tacksam för svar! SNÄLLA SVARA OM NI VET 1000 spänn till en ny dator? Glöm det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.