PussyCat Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 Jag brukar alltid plugga in öronsnäckorna och lugn musik innan jag går och lägger mig. Bli jävligt dåsig av det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 Tala med en doktor och fixa sömnpiller. Sömnpiller är ett skitdåligt alternativ, visst, det hjälper dig sova men det förstör din sömnrytm, ja hela din naturliga sömn. Man blir även beroende av skiten som gör att man inte kan somna alls utan att ta ett sömnpiller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 Jag har likadan förut men till sist så orkade nog kroppen inte med mina vanor så jag somnade runt 17:00 en dag sen blev sömn rutinerna lite bättre. Men testa gå och lägg dig innan dom, lyssna på radio eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KFC Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 Som 90Live sa, styrketräna i 40-60 minuter så blir du trött som fan. Lyssna på My Heart Will Go On så somnar du inom 1 minut. Det gör jag när jag inte kan somna. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 Sitt inte vid datorn för att sen direkt gå till sängen. Din hjärna går på högvarv då. Läs en bok, lyssna på musik eller drick ett glas varm mjölk/oboy så lugnar hjärnan ner sig så du kan sova bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 Har så också måste sitta uppe så länge jag kan annars känns det som jag missar massor som en gång på en färja skulle jag gå och lägga mig kunde jag inte sova då gick jag i sömnen typ OnT : Läs en bok, ligg i soffan med täcket över dig i halvliggande ställning, jag somnar snabbt som fan av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
contra Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 Det är inte så att du har ändrat på dygnet?? Alltså varit uppe typ till kl.5 på natten och och vaknat vid 3 på eftermiddagen och så gör du det varje dag Sånt kan vara jobbigt, har haft sånt i mina yngre år:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.