Heavy Rain
spelet har en extremt bra story!
Heavy Rain
spelet har en extremt bra story!
Lånar tråden en sekund eftersom det verkar som OP ändå övergivit den: Är det värt att köpa FF13?
↗ till inläggetDu lär ju få en massa varierande svar nu, men det har tydligen fått mixad kritik, så bäst är väl att titta/läsa några sånaLånar tråden en sekund eftersom det verkar som OP ändå övergivit den: Är det värt att köpa FF13?
Det är ju därför jag inte vet vad jag ska tro om det... Har också funderat på Uncharted 2 eller BC2 till PS3 eftersom det krånglar på min dator, men jag kan bara välja ett.
↗ till inläggetÄr ju ett måste för alla PS3-ägare :cry:Det är ju därför jag inte vet vad jag ska tro om det... Har också funderat på Uncharted 2 eller BC2 till PS3 eftersom det krånglar på min dator, men jag kan bara välja ett.
↗ till inläggetDe som ger dålig kritik förstår inte Japansk RPG och ska inte få kritisera sådana spel >:(↗ till inläggetDu lär ju få en massa varierande svar nu, men det har tydligen fått mixad kritik, så bäst är väl att titta/läsa några sånaLånar tråden en sekund eftersom det verkar som OP ändå övergivit den: Är det värt att köpa FF13?
Mjo jag vet att Uncharted 2 är bra men jag gillade inte ettan så mycket. Demot var väl helt ok. Det är däremot kort och jag föredrar något som håller länge.
↗ till inläggetFinaly Fantasy 13 håller länge, så de är bra. Men de ska ju vara jätte enkelt de första 15 timmarna, typ ingen utmaning. men sen öker svårighetsgraden som gör att man måste vara mer taktisk. och sedan är de ingen exploring för fem öre. Bara gå, fightas, cutscene, gå, fightas, cutscene, och tydligen ska inte själva storyn vara så jätte gripande heller vad jag hört.Mjo jag vet att Uncharted 2 är bra men jag gillade inte ettan så mycket. Demot var väl helt ok. Det är däremot kort och jag föredrar något som håller länge.
Vänta på God of War 3 istället.
↗ till inläggetHan har redan bokat det.↗ till inläggetFinaly Fantasy 13 håller länge, så de är bra. Men de ska ju vara jätte enkelt de första 15 timmarna, typ ingen utmaning. men sen öker svårighetsgraden som gör att man måste vara mer taktisk. och sedan är de ingen exploring för fem öre. Bara gå, fightas, cutscene, gå, fightas, cutscene, och tydligen ska inte själva storyn vara så jätte gripande heller vad jag hört.Mjo jag vet att Uncharted 2 är bra men jag gillade inte ettan så mycket. Demot var väl helt ok. Det är däremot kort och jag föredrar något som håller länge.
Vänta på God of War 3 istället.
Japp, God of War 3 är redan bokat. Tänkte köpa ett spel som jag kan köra efter jag är klar med GoW.
Skaffa Heavy Rain det bästa spelet som någonsin gjorts!
↗ till inläggetDet där låter lite överdrivet, va?Skaffa Heavy Rain det bästa spelet som någonsin gjorts!
För en vecka sedan sa du att Uncharted 2 var det bästa spelet som gjorts.
I'm proud of myself, jag har inte snackat om CoD 4 i hela tråden.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in