↗ till inläggetHeavy Rain om du kan stå ut med lite komplexitet och inte förväntar dig massa action. Annars så borde du satsa på AvP eller MAG. Både AC2 och Bioshock 2 är riktigt dåliga spel.
Bioshock 2 är ju ett bra spel. Ettan var dock bättre.
↗ till inläggetHeavy Rain om du kan stå ut med lite komplexitet och inte förväntar dig massa action. Annars så borde du satsa på AvP eller MAG. Både AC2 och Bioshock 2 är riktigt dåliga spel.
Bioshock 2 är ju ett bra spel. Ettan var dock bättre.
Ettan var tusentals gånger bättre.
↗ till inläggetAa men alltså jag märker aldrig av "ojämna kanter", har aldrig märkt av det i något spel :oTexturerna på konsolversionen är lågupplösta och det har em massa aliasing. ( ojämna kanter. )
Och hur bra dator krävs det egentligen för att maxa BC 2?
Min dator: Intel Core 2 Duo, 2.66GHz, 2GB RAM, mins inte riktigt grafikkortet, typ 8800GTX eller något.
Du sitter nog inte lika nära tv:n som jag.
Och det är inte min dator som är för dålig, utan det är något konstigt som hänt för mig och ett fåtal andra ATI användare. Jag får samma prestanda på low 800x600 ( tänk dig ett jävla ps2 spel ) som på Max 1680x1050 och spelet kraschar konstant. Får bättre prestanda i Crysis med inställningar på Very High, 8x AA och Real Lifesis modden:
http://www.crymod.com/uploads/mediapool/00029hr2.jpg
Tror nog att det ser "lite" bättre ut än BC2.
Jag vet inte riktigt vad du syftar på nu Garone :S Jag undrade om min dator klarar av att maxa BC2, du lär ju veta, du är mer PC gamer än mig:P
Men vad i helvete hur kan jag lyckas läsa fel på varenda jävla grej jag försöker mig på idag... Ja, det borde vara nog för att maxa BC2 utan antialiasing. Vad har du för upplösning på skärmen?
dålig tror jag, kan man kolla det på datan?
EDIT - när jag går in på bildinställningar så står det allafall på 1280 x 1024, har bara 32bit också, (vista).
Om du endast ska lira på 1280x1024 så kommer det gå väldigt bra med dina specs.
↗ till inläggetVilken upplösning/skärm är de man ska ha för att få ut det mesta av spelet då? :unsure:Om du endast ska lira på 1280x1024 så kommer det gå väldigt bra med dina specs.
Så stor som möjligt! :P Men ju högre upplösning, ju bättre dator krävs.
ok verkar som om ni kom med lite egna förslag också :D men dock så gillade jag inte BFBC2 demot så det kommer inte att bli ett köp utav det. Jag har ett headset redan. Det är Sonys egna headset. Det kom också frågor om min spelsmak men jag kan säga att jag tycker att det ska vara action/skutspel och skräck är inte så dumt heller tycker jag. Äventyrs spel går bra också men jag gillar inte bil-spel eller fotbolls-spel. Jag har testat demot på GOW och jag tyckte att det verkade ett rätt så spänande spel så ja det kan funka med det också.
↗ till inläggetJag kan inte garantera något, men jag tror inte man kan gå fel med GoW 3. Helt omöjligt.ok verkar som om ni kom med lite egna förslag också :D men dock så gillade jag inte BFBC2 demot så det kommer inte att bli ett köp utav det. Jag har ett headset redan. Det är Sonys egna headset. Det kom också frågor om min spelsmak men jag kan säga att jag tycker att det ska vara action/skutspel och skräck är inte så dumt heller tycker jag. Äventyrs spel går bra också men jag gillar inte bil-spel eller fotbolls-spel. Jag har testat demot på GOW och jag tyckte att det verkade ett rätt så spänande spel så ja det kan funka med det också.
Bästa rådet: Tvinga dig inte att köpa ett spel, du ska se ett spel och säga, hej de där spelet måste jag ha, och så köper du det. Om du inte vet vilket du vill ha, så ska du vänta tills du hittar ett spel som du vet att du vill ha.
GoW har ju fått en massa 100% recensioner så det gick verkligen inte fel. Btw, grafiken i fullversionen av GoW är mycket bättre än i demot. Frameraten är högre också.
Aa, har själv valt att inte se några recensioner eller spoila något av spelet. Ska kolla sånt efter jag spelat det själv.
Har till och med slutat checka amerikanska forums nu eftersom de finns ett antal som redan har spelet och spoilar allt i trådnamnet så man blir förbannad. Hände med Killzone 2 osv.. tänker inte låta det hända med GoW3.
Har inte heller läst någon recension, bara kollat scores på dem.
↗ till inläggetVet du vad för over all score spelet fått? Finns typ en sida som listar sånt, vet dock inte vilken.Har inte heller läst någon recension, bara kollat scores på dem.
På Gametrailers fick inte God of War 2 typ 9.3?
De sa att God of War 3 var 10 gånger bättre en God of War 1 och 2, och att sedan ge de sämre score är wierd.
hivee var snabbare
↗ till inläggethttp://www.gametrailers.com/video/review-hd-god-of-war/62753 här är den, om du vill sePå Gametrailers fick inte God of War 2 typ 9.3?
De sa att God of War 3 var 10 gånger bättre en God of War 1 och 2, och att sedan ge de sämre score är wierd.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in