💬
Logga in
Fuska.se

Konsterter 2010!

93 svar · startad

Ska gå på Blue man group i Stockholm.

Kanske ska gå på Metaltown i sommar för Kreator och Finntroll kommer. Och, innan ni säger att jag är för ung - jag fyller 13 den 25te maj. >:]

22 Apr 2010

Jag har Hultsfred inbokad i kalendern, 7-9 Juli. Tur som fan att den inte lades ner :) Riktigt bra artister som ställer upp i år, bifogar länken istället för att hålla på med klippa o klistra. The Hives kommer ju dit bla. Ett av mina absoluta favvo-band live :D

http://www.hultsfredsfestivalen.se/artister

23 Apr 2010

Lär bli Teddybears på Grönan.

Senast ändrad:

Funderar på om man inte ska släpa in sitt arsle till Getaway

när det beger sig. Är ju så nära till Gävle härifrån.

24 Apr 2010

är mer eller mindre säker på att jag ska till siesta & roskilde nu så att det blir en sommar med bl.a

dead prez, prodigy, prince, röyksopp, porcupine tree, gorillaz, dinosaur jr, brother ali & jack johnson.

glaoud :)

Jag kommer att åka på Diggiloo, som har blivit lite av en tradition för mig och mina närmaste. Riktigt kul!:)

3 May 2010

Hultsfred! Många bra svenska band i år och där är alltid massor av brudar. Säkert 60%. :D

Jag ska se Mark Knopfler och Kiss :lol:

West coast riot, är ju fan ett måste

4 May 2010

HULTSFRED! Kolla in Hultsfred-tråden :)

20 May 2010

Ac/Dc den 3 Juni

22 May 2010

Fick nyss veta att Jeff Beck spelar på Pori Jazz 25.7. Hoppas nu bara på att man har möjlighet att åka :D

25 May 2010

Ozzy Osbourne såklart! :rolleyes:

26 May 2010

Tack Critic!

Jag kollade på ticnet och såg att det finns kvar biljetter, jag bokade direkt! Ozzy är så jävla bra!

sweden rock för fan :P

Guns N´ Roses och Aerosmith spelar där i år, kommer bli asfett!

9 Jun 2010

Blir förmodligen Hultsfred för mig :)

Ska på Kiss konsert den 12 juni...

Kommer bli ASABRASAnice!

10 Jun 2010

Skulle infunnit mig på Sweden Rock nu om inte operationen blev försenad.... Får bli nästa år! Kanske blir något annat i slutet på sommarn eller i höst^^ Riktigt deppigt. Axl Rose + band (INTE GNR!!), Aerosmith, Opeth, Stratovarius, DAD, Magnum... Fan vad trist...

Bajare
↗ till inlägget

Skulle infunnit mig på Sweden Rock nu om inte operationen blev försenad.... Får bli nästa år! Kanske blir något annat i slutet på sommarn eller i höst^^ Riktigt deppigt. Axl Rose + band (INTE GNR!!), Aerosmith, Opeth, Stratovarius, DAD, Magnum... Fan vad trist...

+1

dock riktigt avis på stone sour :(

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in