Ska gå på Blue man group i Stockholm.
Konsterter 2010!
Kanske ska gå på Metaltown i sommar för Kreator och Finntroll kommer. Och, innan ni säger att jag är för ung - jag fyller 13 den 25te maj. >:]
Jag har Hultsfred inbokad i kalendern, 7-9 Juli. Tur som fan att den inte lades ner :) Riktigt bra artister som ställer upp i år, bifogar länken istället för att hålla på med klippa o klistra. The Hives kommer ju dit bla. Ett av mina absoluta favvo-band live :D
Lär bli Teddybears på Grönan.
Funderar på om man inte ska släpa in sitt arsle till Getaway
när det beger sig. Är ju så nära till Gävle härifrån.
är mer eller mindre säker på att jag ska till siesta & roskilde nu så att det blir en sommar med bl.a
dead prez, prodigy, prince, röyksopp, porcupine tree, gorillaz, dinosaur jr, brother ali & jack johnson.
glaoud :)
Jag kommer att åka på Diggiloo, som har blivit lite av en tradition för mig och mina närmaste. Riktigt kul!:)
Hultsfred! Många bra svenska band i år och där är alltid massor av brudar. Säkert 60%. :D
Jag ska se Mark Knopfler och Kiss :lol:
West coast riot, är ju fan ett måste
HULTSFRED! Kolla in Hultsfred-tråden :)
Ac/Dc den 3 Juni
Fick nyss veta att Jeff Beck spelar på Pori Jazz 25.7. Hoppas nu bara på att man har möjlighet att åka :D
Ozzy Osbourne såklart! :rolleyes:
Tack Critic!
Jag kollade på ticnet och såg att det finns kvar biljetter, jag bokade direkt! Ozzy är så jävla bra!
sweden rock för fan :P
Guns N´ Roses och Aerosmith spelar där i år, kommer bli asfett!
Blir förmodligen Hultsfred för mig :)
Ska på Kiss konsert den 12 juni...
Kommer bli ASABRASAnice!
Skulle infunnit mig på Sweden Rock nu om inte operationen blev försenad.... Får bli nästa år! Kanske blir något annat i slutet på sommarn eller i höst^^ Riktigt deppigt. Axl Rose + band (INTE GNR!!), Aerosmith, Opeth, Stratovarius, DAD, Magnum... Fan vad trist...
↗ till inlägget+1Skulle infunnit mig på Sweden Rock nu om inte operationen blev försenad.... Får bli nästa år! Kanske blir något annat i slutet på sommarn eller i höst^^ Riktigt deppigt. Axl Rose + band (INTE GNR!!), Aerosmith, Opeth, Stratovarius, DAD, Magnum... Fan vad trist...
dock riktigt avis på stone sour :(