Vet någon en addon som visar när man får buffen ''The Art Of War''? Har hittat en som visar ett ''I'' på actionbar men vill ha något som typ visar en bild bredvid gubben så man inte missar den.
Paladin - The Art Of War
↗ till inläggetScrolling Battle Text eller vad den heter, då kan du väl adda ikoner för allt och vad du vill ha highlightatVet någon en addon som visar när man får buffen ''The Art Of War''? Har hittat en som visar ett ''I'' på actionbar men vill ha något som typ visar en bild bredvid gubben så man inte missar den.
Är väl inte så jävla svårt att missa den? Dyker ju upp med stora bokstäver i princip varje gång man slår.
↗ till inlägget↗ till inläggetVet någon en addon som visar när man får buffen ''The Art Of War''? Har hittat en som visar ett ''I'' på actionbar men vill ha något som typ visar en bild bredvid gubben så man inte missar den.
Scrolling Battle Text eller vad den heter, då kan du väl adda ikoner för allt och vad du vill ha highlightat
Kan du länka?
↗ till inläggetÄr väl inte så jävla svårt att missa den? Dyker ju upp med stora bokstäver i princip varje gång man slår.
Använder inte floatingtext
↗ till inläggetMen gör det då? :rolleyes: I princip exakt samma sak som Scrolling Battle Text↗ till inläggetÄr väl inte så jävla svårt att missa den? Dyker ju upp med stora bokstäver i princip varje gång man slår.
↗ till inläggetMen gör det då? :rolleyes: I princip exakt samma sak som Scrolling Battle Text↗ till inläggetÄr väl inte så jävla svårt att missa den? Dyker ju upp med stora bokstäver i princip varje gång man slår.
Nä, gillar inte det den tar med onödiga saker som är i vägen :P Men har hittat en bra nu.
↗ till inlägget
Prova den förut men fick den inte att funka.
Power Auras
↗ till inläggetTänkte precis tipsa om den. Den där är helt underbar samt lätt att konfigurera. Om man känner för det kan man göra så att man får en fet ikon som blinkar och täcker halva skärmen.Power Auras
↗ till inläggetGjorde det med maelstrom weapon, funkar fan inte i pvp! xD↗ till inläggetTänkte precis tipsa om den. Den där är helt underbar samt lätt att konfigurera. Om man känner för det kan man göra så att man får en fet ikon som blinkar och täcker halva skärmen.Power Auras
Jag gjorde det med min Hot Streak men det blev lite för stort kan jag hålla med om^^ Nu är den ungefär lika stor som en avatar här.