Hoppa till innehåll

Köp Inte Xbox360!


Gäst jeppedoli
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Noodles

Köp inte Xbox 360!

 

Sämsta piece of shit skiten som finns :)

 

1. Låter som ett jet-plan och vibrerar!

2. Stor nätdel som ligger som blir varm.

3. Dålig grafik.

4. Grå aktiga spel!

5. Dyrt att spela multiplayer!

6. Repar skivor. Har även hänt mig.

7. Fult chassi som fan!

Kommer inte på mer nu. Men jag har hellre en dator som klarar alla spel än ett xbox!

Xbox360 är det sämsta konsollen som finns!

Dator garanteras stort! Jag köpte en bärbar dator för 6000 kr och den maxar Call of duty Modern Warfare 2 och Crysis Warhead på maxade settings! Microsoft borde skämmas Brutalt! Och på datorn är allt gratis!

 

Även så blir vissa Xbox THE RING OF DEATH!

1. Visst låter den men man vänjer sig

2. ja den är klumpig men inte fan blir den varm iaf

3. HAHAH nej

4. Skaffa HD-tv så ska du se att det inte blir grått

5. värt att betala 600 om året, betalar hellre 600 för xbox live än använder PSN gratis...

6. vänd inte på xboxet medans skivor är i...

7. nej, själv tycker jag den är snyggare än ps3

 

Jepp, och nu blir det en 360 vs. PS3 tråd -.-'

Jävla neger balle

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 76
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst jeppedoli

1. Man måste vell köpa en tv för 5000 kr för att det inte ska bli grått. Jag köpte min tv för ca 4000kr men den var en av de första som kom ut.

 

2. Får runt 30 Fps på crysis -.- Och på MW2 och allt på högsta får jag 92 Fps.

 

3. Gta Iv är ett av det sämsta spelen jag vet! ^^

 

Tycker ni jag ska köpa Battlefield Bad Company 2 till Xbox? Jag har en Xbox live kod i 2 månader och så kan jag kanske köpa 1 år. Men när 2 månader har gått ut och jag inte får köpa 1 års, Då suger ju mitt Xbox igen. För Xbox värkar ju vara värdelöst utan Live.

Redigerat av jeppedoli
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Detta var de löjligaste jag hört.

 

1. De är klart den låter men inte som nåt jetplan, Installera skivorna på Xboxet så låter den ingenting.

2.Klart den blir varm, alla elektroniska saker bli varma, Ex. datorn, Tv.n

3.Den har skit bra grafik vad snackar du om?

4. Vadå gråaktiga spel inget spel är gråaktigt.

5.Ingen aning om multiplayer saken.

6.Repar skivor, pss skit snack har spelat 1spel i snart 2år de har inte stannat till 1 ändå gång och så är de repfritt.

7.Chassi är inte så fult, men vad förväntar du dig? Att de ska ha neon i sig och lysa blått?

 

Det gäller att ta hand om sitt Xbox och sina spel så slipper du allt skit.

Redigerat av Killen1996
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Man måste vell köpa en tv för 5000 kr för att det inte ska bli grått. Jag köpte min tv för ca 4000kr men den var en av de första som kom ut.

 

2. Får runt 30 Fps på crysis -.- Och på MW2 och allt på högsta får jag 92 Fps.

 

3. Gta Iv är ett av det sämsta spelen jag vet! ^^

 

Tycker ni jag ska köpa Battlefield Bad Company 2 till Xbox? Jag har en Xbox live kod i 2 månader och så kan jag kanske köpa 1 år. Men när 2 månader har gått ut och jag inte får köpa 1 års, Då suger ju mitt Xbox igen. För Xbox värkar ju vara värdelöst utan Live.

Gta är det 2:a mest kända spelet på 360 efter MW2 och det är ett av de bästa spelen som kommit ut i historien... så stoppa upp ditt jet-plan xbox i röven om du inte vill ha det eller ge det till ett barn hem för de blir iaf glada över det din bortskämda ungjävlen

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Man måste vell köpa en tv för 5000 kr för att det inte ska bli grått. Jag köpte min tv för ca 4000kr men den var en av de första som kom ut.

 

2. Får runt 30 Fps på crysis -.- Och på MW2 och allt på högsta får jag 92 Fps.

 

3. Gta Iv är ett av det sämsta spelen jag vet! ^^

 

Tycker ni jag ska köpa Battlefield Bad Company 2 till Xbox? Jag har en Xbox live kod i 2 månader och så kan jag kanske köpa 1 år. Men när 2 månader har gått ut och jag inte får köpa 1 års, Då suger ju mitt Xbox igen. För Xbox värkar ju vara värdelöst utan Live.

Gta är det 2:a mest kända spelet på 360 efter MW2 och det är ett av de bästa spelen som kommit ut i historien... så stoppa upp ditt jet-plan xbox i röven om du inte vill ha det eller ge det till ett barn hem för de blir iaf glada över det din bortskämda ungjävlen

 

Har du oxå missat alla bra spel eller???
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...