nästan allt annat som har gått på garton har dom gjort på film och fått mer uppmärksamhet det finns saker som är änu mindre populär som t.e.x. tom och järy hur har bagukan blivit så populär egentligen och varför finns det ingen film om b daman
Varför Blev B Daman Så O Populär Så Fort
För att B Daman är 100 gånger sämre än typ beyblade/pokemon/digimon?
varför kunde dom inte försökt gjort den bättre då i japan har dom till och med djort en ny b daman serie som heter b daman fire spirit och varför gör dom filmer om sånt som är änu mindre pupulärt då
varför skriver du samma sak två gånger i trådens namn?
varför skriver du samma sak två gånger i trådens namn?
jag skrev ämnesrubriken samma som namnet
Jag har ingen aning vad du talar om, kan någon göra hans första inlägg läsbart?
↗ till inläggetJag har ingen aning vad du talar om, kan någon göra hans första inlägg läsbart?
Okej:
Nästan allt annat som har gått på Carton Network har blivit film och fått mer uppmärksamhet. Det finns saker som är mindre populärt, som till exempel Tom och Jerry. Hur har Bagukan blivit så populärt egentligen och varför finns det ingen film om B Daman?.
du borte ha förståt vad det stog
↗ till inläggetNej det borde han inte, jag fattade inte ett skit förren loopen redigerade ditt inlägg i quotedu borte ha förståt vad det stog
Bakugan blir det ingen film av på grund av att det redan finns så många serier med samma upplägg det Bakugan är ju inte äns i närheten av t.ex Yogi-Oh (Stavning??)
[EDIT] Hur många år är du om jag får fråga Overlord1?
↗ till inläggetdu borte ha förståt vad det stog
Det blir nog lättare för alla om du skriver rätt istället
stavning är fagtiskt ett av mina problem som jag har i skolan och jag är 14
Att du är 14 gör det hela ännu mer sorgligt.
ok nu räcker det vänta du bara
Jag vet inte ens vad det du pratar om är, men jag antar att det är för att det inte är nog populärt.
↗ till inläggetJag tror inte att han blir särskilt rädd. Ärligt talat så kunde jag knappt läsa vad du skrev.ok nu räcker det vänta du bara
vadå inte nog populärt han var dum mot mig jag är dum mot honom så är livet
↗ till inläggetHan var inte dum, han försökte att få dig att inse sanningen ;Dvadå inte nog populärt han var dum mot mig jag är dum mot honom så är livet
och fortfarande taskigt sagt
↗ till inläggetoch fortfarande taskigt sagt
Du var inte elak, inte han heller.
Sanningen kan ibland vara grym men du måste inse det bara ok?
Lär dig skriva ordentligt med stor bokstav, punkt, komma och frågetecken sen kom tillbaks till fuska.se, annars blir du bara mobbad.
ok så det är inte dumt att mobbas bra då vet jag det
håll er till topic... jag antar att B Daman osv kan klassas som wannabes eller något för Pokemon, Digimon och Beyblade blev ju mer eller mindre en STOR succé (stavning?) då kom folk på att wow dom drar nog in pengar vi kommer på något dåligt å kanske blir så stora men... så blev det ju inte :S känns inte som att B Daman har någon story som är intressant till skillnad från tex pokemon?
det här var bara min teori så tack för mig / link1 :lol: